Wednesday, July 21, 2010

day after day...

nak di jadikan cerita la kan...
selepas aku masuk upm...mcm2 dugaan y aku trime...
first ak ase dok lam ni mcm dlm penjare jek...
but myb ni first tyme kot masuk u...
mcm 2 la ak ase..
tp dlu kt kolej xdela cmni...
tp skg hidup more better la...tp i miz my mum very much...
then...
da seminggu aku kt cni...aku demam teruk...
n doktor kate ak suspek denggi..
but alhamdulillah bile beberape kali wt check up,ak free dr denggi..
cume doc kate mgkn virus laen n aku xley lasak2 sgt..
kne mkn tido,mkn tido jek...
gemok la ak cm2...
seems ak da baik ni,cume ckt2 jek demmnye,ak try nk be epi ngn idup aku kt cni...
sbb kt cni gak lah tmpt ak nk lari dr mslh y lampau...
untuk aku bina hidup bru dan temui kawan baru dan jg suasane baru...

bermulalah cerita aku sbg miss single...
huhuhu...beznye name..
but...my ex still cari aku lg...
wtf...
i dont know why...
but i guess he may alone without me...
ak bknnye nk menyekse dier kepe...
tp ak lom ready lg nk ckp ape2 lg ngn dier..
ak lom ready dr segala aspek...
y aku tau ak nk lupekan dier n lupekan semua kenangan kami..
but he always contact me...
how come??
dier da pn kembali kt ex dier dlu..
knp still nk cari aku?
knp still nk merayu2 nk berkawan ngn aku?
knp still nk aku terima dier?
knp still nk bagi harapan palsu lg pd aku?
setelah sekian lama dier wt ak menderita sbb keputusan dier y ntah ape2 2...
kapel lak ngn musuh ak...
mmg a aku benci!!!!
i hate u cz u love me n u treat me like a rubbish...
n sng2 jek berplaing arah ke pmpuan len..
pdhl bru jek putus...
ape y dier nk??
ak xphm aty lelaki ni...
cukupla da ade awek 2 jg la awek 2 bek2...
klu stakat kapel nk men2,salah org a bro..
ko y wt keputusan dlu,ko y pilih dy then ko nk ak blek...
ko pk ak percaye ke ngn kate2 ko lg?
janji2 ko dlu pon ko xley nk lakukan lg la ko nk pujuk rayu ak blek..
ko mmg saje nk maenkan prasaan ppuan kepe??
walaupon ak pernah syg ko tp ak xkn ulang kesilapan ak lg...
ak xnk org y hipokrit..
dlu ko jnji mcm2 ko sumpah mcm2 skg???
ko trima la mkn sumpah ko 2...
ko main name tuhan,ko tanggung lah akibatnye...
ak cume nk wt my mon epi jek skg...
hidup ak dlu da byk abaikan dorg...
tp ko xpernah nk hargai ap y aku da wt untuk ko...
smpi mati pon ak xkn maafkn ko...
sbb janji2 ko dlu la ak jd mcm ni....
ak menderita,ko sekse ak,ko pukul ak,ko tempik ak,ak xpernah merungut pon...
tp bile da jd mcm ni,ko cket pon xley nk bertolak ansur tntg hbgn kite...
ko mmg pentingkn diri sndri...
skg ko da simpan pmpuan len,ko cari ak smule wt pe?
untuk ape?
untk tunjuk kt aku y ko bahgia ngn dier...
ak bole jamin y hbgn korg xkn lame...
ak ley jamin la...

ak perlukan mase untuk lupekan sume ni...
bkn mudah untuk aku lupekan seseorg y pernah susah senang same kite...
bkn mudah untuk ak lupekan sume kenangan kite..
dan bkn mudah untuk ak terima seseorg dlm hidup ak...
org laen mgkn mudah tp bkn ak...
ak xpernah berdendam tp ak perlukan mase untuk sume ni...

No comments:

Post a Comment