Thursday, July 15, 2010

new life begin...

everything y aku plan drp zaman aku kolej dlu mse ak amek dip sumenye musnah...
hidup zaman remaja aku hanyalah dipenuhi dengan air mata dan penyesalan...
everything is about 'cinta'..
cinta?wujudkah?
kali kedua aku merasakan kasih syg drp seorg lelaki y ak rase terbaik untuk aku...
but.....
its only 1 year....
pergaduhan dan keganasan sumenye bermula di sini...
di sinilah bermulanya hidup gelap aku.....
hidup aku y amat tersekse...
menyayangi seseorg y always menyakiti kita itu adalah satu penyeksaan y amat berat pd aku....
adakah adil bg ak untuk memaafkan seseorg y telah menyakiti ak secara fizikal?
badan lebam2...mulut berdarah..mata bengkak...dan sbgnye...
ak xsggup nk pendam sume ini pd sume org...
biarlah ia menjadi pedoman pd ak dan org lain..
ak xnk menyembunyikan ape2 spt ak menyembunyikan kesalahannya sewaktu ak msh lg bersamanya...
ckup smpi cni ak menderita...
walaupn ak always maafkan dier ttp ak xtaw hingga 1 tahap die sggup tgglkn ak dgn alsan xnk menyakiti ak lg....
n knp bru skg??knp setelah ap y dier wt,setelah ak da syg kt dy,dier bru ckp cmni...
mase 2 hye tuhan je y tau perasaan aku...
dan ak da hbs merayu n hmpir putus ase dgn hidup ak...
baru ak sedar skg ni,bkn ak y menentukan sume ni...
walaupn ak yakin dgn cinta aku,tp tuhan lg Maha Mengetahui...
disebabkan permasalahan ini jgklah aku bawa diri ke UPM..
tuhan masih sygkan aku dgn memberikan aku peluang untuk ak bina hidup baru..
iktkn aty mmg ak da xnk blaja...
tp ak xbersedia lg untuk face dunia luar dgn keadaan ak y xmenentu ni...
ak amek keputusan untuk terima tawaran U dgn semata2 ak nk lupekn sume ni...
mgkn salah niat ak 2...
tp dgn cara ni jela ak dpt perbaiki hidup ak...
mgkn cerita ni da lapuk..
tp ia bg kesan mendalam pd aku...
dan....akhirnya aku dpt tau bahwa dier ingin kembali kpd kekasih lamanya...
mgkn inilah salah satu sbb knp dier tgglkn ak sbnrnye...
dan ak msh bersabar dan berdoa spy ada sinar baru dlm hidup ak slps ini...

No comments:

Post a Comment