Thursday, July 22, 2010

hard way..

dah mcm2 dah terjadi...
skg aku epi dgn life aku...
life y aku ase bebas..
bebas dr ape sahaja...
ak dpt msj dr bezfren dier y mengatakan dier mtk mf sbb xpercayakan ak dlu...
dlu ak kate mmbe dier 2 desperate la,xley hidop tnp pmpuan la...
dan bermcm2 lg..
tp dier bekap mmbe dier 2...
skg bile dier da tau hal sbnr,bru dier tau cmne prangai laki 2....
ak xnk buruk2kn org tp 1 ari kebenaran akn terbongkar gak...
dan ak hye mmpu tersenyum ms 2 walaupon pahit...
da byk dier dgr citer pasal laki 2...
da jrg lepak ngn mmbe dier...
hye sbb nk berkepit ngn pmpuan 2....
mcm2 alasan lg la...
hye krn pmpuan....
n xmgkn la dier xsyg pmpuan 2 klu da berkepit cm2...
so....
knp still nk cr ak lg...
kn ko dh bhgia ngn pmpuan 2..
dan aku...
dgn hidup ak...
ak xnk ade kne mgene lg dgn dier n keluarga dier...
ckupla smpi cni aku knl seorg lelaki y begitu....
ak xdek ape2 hutang ngn dier...
stau ak,dier y byk utang ngn ak,,,,
mmg pttla hidop dier xtenang....
n cume 1 ak doa bahawa fmly dier akn tau prangai sbnr dier...
dan ak hrp mrk tau mcm ne ank dier 2 sbnrnye..
buruk ke baik....
ckupla dier sekse ak,n skg sape lak mangse y seterusnye...
kesian ak tgk org y desperate cm2...
so....
hope tuhan akn bg dier petunjuk...
e2 jek yang ak boleh tlg...
aminn....


THIS IS 4 U:


Seberapa salahkah diriku
Hingga kau sakiti aku begitu menusukku
Inikah caramu membalas
Aku yang selalu ada saat kau terluka

Seberapa hinanya diriku
Hingga kau ludahi semua yang ku beri untukmu
Tak ada satu pun perasaan yang mampu membuatku begitu terluka

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Telah ku coba segala cara
‘Tuk bahagiakan kamu
Merebut hatimu
Namun tak semudah yang ku bayangkan
Bila kau tak inginkan ku ’tuk di sisimu

Tak pernah kurasakan sebelumnya
Menginginkan dirinya hingga ku tak kuasa
Meyakini hatiku bahwa ku mampu berlalu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

Namun ku terlanjur mencintai dirimu
Terlambat bagiku pergi darimu
Bagiku terlalu indah perasaan itu
Tak mudah untukku menjauh darimu

No comments:

Post a Comment