Wednesday, August 18, 2010

bad things happen

selalu...
kite lupekan seseorg y always bersama kite mase kite ssh..
mase kite sunyi n mase kite memerlukan...
walaupn org 2 tidak tunjuk pm hadirnya dier tp kite sering alpa dan lupe ape y telah dier lakukan slame ni...
ape y ak xnmpk slame ni msh ade org y ambil berat pasal ak walaupn ak pernah menyakiti dier dlu...
walaupn ak tidak pernah sedar kewujudan dier sbg seorg teman...
skrg baru aku taw y dier still ambl berat pasal ak...
seorg teman y pernah bantu ak dlm byk hal...
aku bute dan telah memilih org y salah kerana cinta...
dan kerana itulah org lain terluke...
tp bkn niat ak untuk lukakan hati sape2...
banda ni xley dipakse...
sume pengalaman y telah ak lalui ak kongsikan...
semua balasan dah pn ak terima...
kisah pahit dlu y membuatkan ak terasa mcm nk hilang nyawa..
kini aku sedar...
y semua ni ade hikmahnye...
akan ada balasan untuk org seperti itu...
byk org2 y ambil berat tntg ak dlu tidak tahu hal ni...
hal y aku sembunyikan dr mereka sbb xnk keadaan jd lebih parah...
aku mtk maaf sbb merahsiakan sume ni dr kwn2 ak dlu...
ak cume malu dgn mereka sbb keadaan ak y lemah dlu...
ape y ak nk katekan..
xdek ape y ak mampu buat selain mendiamkan diri jika ak xnk keadaan ak menjadi lebih parah dlu...
ap y ak mampu adelah mendiamkn diri,menanges,dan wat xtau jek..
so....
4 my fren...
i'm sory....
ak da xnk ingt lg kisah pahit 2 lg....

No comments:

Post a Comment