Friday, August 6, 2010

malam ini...

entah kenape mlm ni ak sensetif gilew....
aku kua ngn mmbe2,lepak same2...
supaya ak epi..
mggu ni aku xblek kmpg sbb ak nk sesuaikan diri kt cni...
ak try hang out dgn mmbe ak y lain...
tp di dlm kegembiraan 2 ak ase lain...
ak x ase mcm dlu...
dlu ak sering lepak2 dgn die,g mkn,tgk wayang,karoke,jalan2...
event kalu lepak tepi jalan pn aku still epi...
but skg ade mmbe2 y nk temankan ak...
y nk kua ngn ak,wt aku epi...
wt aku xbosan kt cni...
tp ak mcm seolah2 xhargai dorg....
bkn mksd ak xhargai ape y dorg wt...
tp....
aku ase lain...
dgn secara xsengaja air mate ak tetibe meleleh bile mmbe tye aku knp...
ak xbole nk tahan...
ak xtaw ape y aku fikirkan mase 2...
ak mtk maaf sgt2 kpd mmbe y da terase sbb ak....
even ak epi tp dlm aty ak ase lain sgt...
aku xdpt tahan sebak...
better aku dok lam bilik sorg2 wt ape y ptt...
itu lg bek ak ase drp aku mnyakitkan aty org dgn keadaan ak y cmni...
ak xdek niat nk wt dorg kck aty or whatever...
but,,..
ak ase hidup ak skg ngn dlu berbeza sgt....
mgkn dlu care kami lain dgn skg....
mgkn dlu aku x sekekok ni....
but....ak cb nk sesuaikan diri....
sekali lagi aku mtk mf pd sape2 y terase...........

No comments:

Post a Comment