Saturday, January 15, 2011

fren??

saya ada seorg bezfren...
seorg bezfren ni rahsia...
sbb aku xnk tujukan bnda ni pd sape2...
aku juz nk share jek la kn...
sbb xtaw nk share pd sape...
kdg2 ade gak aku dgr pepatah hbs madu sepah dibuang..
tp biasenye pepatah ni akn diberikan kps pasangan2 y sdg hot bercintan g2..
ataupn pd suami isteri y keretakan pinggan mangkuk kn...
heee... ^___^
tp kali ni aku nk bercerita tntg kawan@teman@sahabat@sbgnye...
biasela...
aku ni xramai kwn...
kawan aku ckt2 jek...
tp kawan ak y ckt2 2la ak plg syg...
kalau bole xnk kwn ak kne buli...
sape brani buruk2 kn kwn ak,kne face dgn aku dlu..
lg la kalau org burukkan ak,lg la ak myirap kn...
muahaha...
tp sorg kawan ni kiteorg mmg baru kenal tp da rapat da..
mgkn aku selesa dgn dier...
tp skg dier da ade kwn baru...
ak xkecik aty or jeles pn..
tp seperti y aku lihat dy mcm brubah...
mgkn bkn ketara tp ckt demi ckt...
kdg2 dier bole jek mara aku..
tp xpe mmg ptt pn sbb ak byk susa kn dier..
bkn niat ak nk susakn dier pn...
slagi ak ley wt,ak nk wt benda 2 sndr...
tp aku ade satu kelemahan...
badan aku xberapa nk kuat...
kdg2 ak pn xtaw knp...
bila aku angkat buku ckt jek,bile mlm mule la sakit sendi...
sbb 2 aku xberapa nk aktif dr skola pai skg...
aku xley wat lasak2...
nty mule demam kew ape kew...
kdg2 teringin gak nk jd lasak mcm mmbe aku sorg ni..
suke st join aktiviti ntah hape2 kn...
seronok jek aku tgk...
ramai kawan...
pengalaman pn dpt...
ngeee!!
semalam bile ak blek dier xmcm dlu...
tp its ok...
aku pn nk blaja independent..
xnk mengharapkan org lain...
tetibe dier bgtaw mslh dier...
n aku bg la nsihat sedikit sebyk y aku ley bg kn...
^_^
tp dlm aty ak berkata...
if dier da bertemu seorg y lebih memahami dier n boleh menjadi shabat sejati dier...
mgkn aku ni hye tggl kengan...
mgkn....
adat berkawan...
dan lumrah hidup ak,seorg kawan mst xlame dgn ak...
dn aku da biase...
senang kate da lali la..
standard la kn..
bile seseorg da berjumpe dgn org y lebih baik..
mstila dier plh y lbh bek...
sape y xnk kn...
if aku ditakdirkan hidop sorg sampai bile2 pn ak xkesa...
sekurang2nya ak pernah ade kwan y teman ak,memahami ak,dgr mslh ak...
dan aku hepi...
ape pn...
aku doakan y terbaik untuk dier...
jika mahukan seseorg utk luahkan perasaan i'm always be wif u...
ape pn kabaikan y u wat,i sentiase sokong u dr belakang...
^__________^
tata tito lulu

No comments:

Post a Comment