Sunday, January 23, 2011

pavilion&bb>>>shaheizysam..


haaaaa...
ari 2 bercakap pasal awal ashaari..
skg kite berckp pasal shaheizey sam plak..
ohhh...pengsan...
nak taw knp tetibe jek ckp sal mamat kiut miut ni...
sbb semalam aku terjumpe dier...
ohhh..silalah jakun..
aku mmg jakun pn kalau jmpe artis2 ni..
maklumla diri sndri xdpt jd artis...
miahahaha....
(gelak gediks)
semalam g la lepak2 bukit bintang@bb..
then pavilion...
sape y xtaw pavilion kn..
org y ade duit terbuang n poket slua y beso2 jek ley ari2 dtg c2..
kah3...
so dtg nk mnyemak jek kt c2...
memenatkan kaki pusing2 jek..
nk shopping..
oh nooo..
lebih rela shoping kt pasa mlm derrr...
hohoho..
setakat cuci mate bereh2...
ngeee!!
tetibe lirikan mateku ter pesona melihat seorang jejaka..
pakaian nye kemas..
segak,bergaya,mutu,keunggulan...
^___^
selain itu,dier telah mengenakan spec bewarna hitam mmbuatku tertanye2 siapakah gerangan jejaka itu...
dengan rambutnye y bagai ditiup2 angin sempoi2 bahase itu..
ok tipu...
rambut dier semart a..
mcm mamat macho g2...
pacak2 an..
tibe2 aku merasakan aura dtg ke dlm tubuhku..
ahhhh gediks sekejap...
adakah?apakah?betulkah?
itulah shaheizy sam..
eh mamat ni..
tgk gmbr2 mcm nerd2 jek..
bile bertentang mate...
fuhhh...cair mak ngah!!
aku terpegun smpai xley nk wt pape..
tgk jek dier pas2 mulut mmbebel..
eh td s.sam la...s.sam la...
lem btl aku ni...
da terlepas baru nk perasan 2 dier..
baru la ade reseptor nk terlompat2 kt c2..
ntah hape2...
mcm budak2...
^__^
tp xdek la smpai bwk ke mimpi kn..
aku juz minat care dier belakon..
lg2 watak2 kelaka kn..
memg berdekah beb...
hohoho... ^_^
gambar mlz nk upload la..
di entri len kali jela yek..
gambar cikai2 jek..
xya tgk pn xpew..
hohoho..
tp entri pasni aku upload..
c u soon!!!

p/s:thx kpd eka(name dier eka gak la..hehe..n kpd bf dier y putih melepak 2 coz belanje kiteorg..ade mse belanje la lg...ngeh3 ^_^


tata tito lulu

No comments:

Post a Comment