Monday, January 24, 2011

kureng kijo... =))

aiyarkk...bukak2 jek muke ak an...ngeh3..ni la gmbr2 y xseberapa jek kiteorg snap pki hp jek..
saje nk mggedik amek2 gmbr..
akhirnye aku keluar jgk dr penjara...
senyuM ikhlas LOL!
^___^

ini ima...merangkap assistant ak...miahaha..
eh xla..ade gak ak kne sembelih ngn dak ima ni kang.
ni la dak bilik aku dr sem 1 pai skrg..
kiteorg satu kepala gak la..
aku la y merengek2 nk ikot dier kua..
dier xdek lam bilik bosan aku terbongkang sorg...



ni la eka y aku ckp..
y free hair 2..
name dier eka gak...femes sehhh org name eka ni..
pangggg...perasannnn...
dier baik,tp gmbr bf dier ak xsempat nk snap..
mamat 2 jalan punyer la laju xsempat te org nk snap2 jap..haha


ok...ni di perkarangan kt lua 2..
aku pn nk ckp pn xtawla..
nk ckp kolam ikan xdek ikan ak ase..
layannn...~



maklumla...nk dekat raye cine..
singe di merata2 tmpt..
nsb jela dier xletak singa btl2 di setiap tmpt..
mau x nye pavilion ni kosong xdek org..
hahaha
p/s:ade gak muke minah 2 terselit kt c2..haiissshhh...



lepak jap kt cni...
ingt nk mkn tp malu...
org melanje...
hak3...
so,minum jela...
i kn pemalu orgnye..
ahaks gewdiksss...



haaaaa...
xdpt snap gmbr shaizey sam dpt snap gmbr batman pn jd la..
lg senang xbergerak2 batman 2..
so,ko nk g tendang bontot dier pn dier xdek perasaan..
aku nk wt tp rmi sgt mamat ensem kt c2..
jd control ayu la..
wakakaka..
^___^



anak sape la ni...
pooodaahhhhh...~



muke dier lg....
kwang3...



oooo mentang2 pakai shawl sponsor....
senyum meleber jek..
dala pink color..
ngeh3..
but niceeee~~~



ni la tgn org y xdek seni..
saje nk tunjuk bakat seni lukis y failed...
tp cute wat...
kan3..
bek ckp setuju skg!!
the conclusion is:i love u all..
nty i lukis lg gmbr2 y kiut miut ea..
miahahaha..
=))


tata tito lulu

No comments:

Post a Comment