Thursday, January 20, 2011

senyum saje ^___^

sayu gilew...
disaat ak ade mslh dgn keluarga aku,disaat ak ade mslh dgn kawan2 tercinta dan disaat aku mmpunyai mslh y bertimbun2..
baru aku taw sape y slalu ade di sisi ak...
heee.. ^_^
sume ni adelah dugaan..
ntah bile nk hbs dugaan ni...
aku pn da semakin ok..
mulut pn da kurang kebengkakan nye itu...
huhuu...
da seksi mcm angelina joli da...huk3..
cume...
aty y bengkak amek mase nk sembuh la...
ngeh3...
ape pn,ak nk cpt2 kua dr penjara nih...
bosan nk mati...
bile nk hbs ntah..
*saba eka saba*
arini cuti lg la xdek wtpe..
tp aku nk kua ngn kwn japg...
nk cri barang ckt...
dala ari 2 kempunan nk tgk wyg xdpt..
huhuhu...
xdek pape nk citer...
out dlu la..
tenet pn lembab mcm sipot B***
sipot B*** pn xlembab cmni...
hohohoho...
tata tito lulu

No comments:

Post a Comment