Saturday, December 4, 2010

cobaan... :)

today's activity...
miahahaha...
aku dpt memotivasikan diri arini??
siapa skola kan aku?
adelaaaa...
hahahaha..
xsgke org y baru aku kenal bole bg nasihat kt aku..
aku sikit pn x rimas dgn ape y dier kate...
malah aku nk dgr lg ape y dier kate...
sronok bile da dgr cerita drp org y lebih berpengalaman ni...
aku pn jd termotivasi dgn ape y dier kate kan...
thx 2 jai y byk bg aku nasihat dan tips2...
kini aku lebih yakin dan semangat...
hahahaha...
blueeekkkk....
aku ni ye2 o jek...
ntah2 kejap jek aku ni berfikiran positif kn...
maklumla....
otak sempit...hahaha...
tp....aku dh taw dah atur dah strategi dgn mmbe2 aku utk jd y lbh baik..
wakakaka....
i like advice!!!
hahahaha...
pe pn,kehidupan ni sbnrnye bez...
kdg2 bile kite ingt balek kenangan silam...
nk tergelak pn ade...
nk menangis pn ade...
btl x...
tp itu semua lumrah..
ia lebih mematangkan kita di masa hadapan...
tp bile kite pk2 blek...
bez sgt ape y kita lalui...
walaupn seperit mne pn...

sok plak...
mmbe aku da nk kawen..
aku gembira sgt dier dh bertemu jodoh..
mcm xsgke siot dier kawen dlu...
aku lak y excited gilew nk tgk dier kawen sok..
mmg excited gilew a...

sronok je dier da dpt buah aty dier...
aku bile la lg...
asyik xmenjadi jek...
hahaha...
tp y pntg aku nk wt y terbaik 4 my future...
:)
gudluck eka!!!
ngeeee!!

tata tito lulu

No comments:

Post a Comment