Sunday, December 19, 2010

LBS bez!!!

aku masih gagal mencari ruang utk dia melupakan kekasihnye itu....
tetapi aku xda hak memaksa dia utk memilih....
cume aku tak faham tntg hati ini....
knp dia y aku cuba utk sandarkan cinta aku y dulu pernah berkecai??
knp??
adakah aku sengaja mencari redup cinta utk aku bernaung di bawahnya??
atau...
aku hanya membakar diri aku sndri??
eceh3...
berpuitis lak mlm ni...
act..
ni dialog dr lagenda budak setan...
suke kate2 dr cerita 2..
cerita 2 pn i like most!!!
n lagu dier pn awsome u know...
hak3...
sedih kn bile dgr ayat 2...
aku pon sedih....
huwaaaaa...
mcm nk perli aku jek...
kih3...
bez nye dpt bf mcm qasha...
syok3!!!!
btw,semangat dr kawan2lah y byk mmbantu aku...
ade y bg pendpt negatif,ade y bg pendapat positif..
but itu sume aku terima n aku pk dr sudut pandangan y berbeza..
hahahahahha...
to fifi....
awk baik....memahami sgt mslh sy...
mcm2 semangat awk bg pd sy kn....
walaupn sy baru kenal awk sehari..
melalui fb lak 2,xpenah jumpe...
tp kite borak mcm da kenal lame lak kn...
everything boleh share together...
although tntg org y pernah awk syg... :)
awk xsombong malah bg sy cadangan lg ape nk wt...
hehehehhe...
pttla sum1 xley nk lupekan awk kn... :)
kn bgus klau sy sebaik awk...
ngeh3...
*berangan jek ko ni..hahaha*
ape pn kn....
let it go...
i juz 4low the flow...
btl x ayat aku nih...heeeee!!!
ape mende la nk pening2 lg....
wat semak pale y da mmg semak jek...
n ade satu soalan ni....
BOLEH X KALAU AKU XNK NEK SEM??
AKU NK DOK GOYANG KAKI JEK KT UMA MCM SEKARANG NI...
ATAUPON AKU XNK BELAJA KT UPM!!!!
BOSAH TAUK!!!!!
sape2 boleh gantikan tmpt aku belaja????
xnk belaja daaaa...
huwuuuuu~~
:(
pas2 kan tensyen punyer pasal...
aku g rembat kete mak aku semata2 nk kua sbb xnk dok serabut kt lua...
mcm biase aku calling ain n wan...
dorg on jek...
kalau bab2 jalan ni brani la dorg tolak pelawaan aku kn...
konon2 nk release tensyen la..
walaupn kete 2 baru lepas langgar lari but aku beranikan diri nk turun bp..
oppssss...terkantoi lak kn...hahaha
n then...
xtaw da ni da buntu nk g mane ni...
borak2...
nk g pantai la..nk g tasik la..
nk g taman botani la..bla bla bla...
las2 g nye kt shopping mall gak la...
ape buat kt c2??
ape lg...
karok a!!!
hahaha..
pehhh puas sehhh jerit...
mmg masyuk a!!!
lagu sinar dy mus may mmg gempak ah!!!
da boleh masuk malaysian idol da aku ni...
hahahaha...
pe pn...
wet dlm beg wet da kosong da...
nk ubat muke punyer pasal..
melayang 42 ringgit aku taw...
baik2 aku nk beli baju benda len y aku beli...
bek2 nk makan mcD las2 ke bnda len y melayang....
y penting kulit muke aku knp begini???!!!!!!!
sedih mak!!!!!
kan da x licin seperti kulit telur....
eh betol ea kulit telor licin...
eh ntah...aku bantai jek..
lantakkk...
tata tito lulu

No comments:

Post a Comment