Tuesday, December 21, 2010

rahsia suda terbongkar...hahaha

kadang-kadang kita xsedar...
dalam susah mane pn kite...
ade jgk y msh mengingati kita...
walaupn tidak pernah bertentang mata,walau pn tidak pernah berkata2...
tetapi masih ade insan y mengambil berat pd kita walaupn mereka tidak tahu menahu tntg diri kita drp awl hingga akhir...
tp inilah kehidupan...
di mana kadang org y kita tidak kenal,dialah y lebih memahami ape y kita lalui..
dan ape y kita rasakan...
kita ptt bersyukur akan kehadiran sahabat seperti ini...
y tetap menjaga hati kita walaupon kita tidak pernah membalas ape pn...
tp kadang2 kita terlupa...
bhw ape y kita harapkan tidak akan tertunai...
ape y kita impikan tidak mustahil akan musnah...
kita terlupa bahawa segala y berlaku adalah ketentuanNya...
dan kita hanye terus mengharap dan mengharap...
tp inilah y dinamakan asam garam kehidupan...
thx 2 fifi y dpt menerima kehadiranku walaupun aku menjadi sebahagian dr hidup org y penah dier syg...
dan terus mmberi aku semangat walaupn semangat ni kian pudar...
aku pn tidak pasti ape y aku cari...
hanye sekadar menunggu kejatuhan ku aku rase...
knp mesti nk teruskan walaupn aku taw satu ary pasti menyakitkan...
aku pn xtau knp aku cmni...
huhuhuhu...
aku hanye boleh bersedia di saat2 aku akan dikecewakan...
cewahhhh....
sbnrnye sekian lame la aku merahsiakan...
semua org tye kn...
sape bf ko eka skg?
ko xdek bf kew?
xknlaaa...aku xcaye la...
knp ek??
perlu ke bf ni??
aku pn confuse laaa..
mmg la ade bf ni seronok..xsunyi kn...
tp kdg2 menyakitkan kepala jgk...
kn da kate,aku ade heart feeling kt sorg mamat ni...
tp mamat ni still syg ex dier n still tggu ex dier...
wahhhh...
mesti gadis2 di luar sane idamkan lelaki spt ini kn??
y setia n penyayang...
hahahaha...
begitu jgk aku....
sbb aku pn setia n penyayang...
eceh3..perasan la plak..
kah3...
orait la 2 an...
h0h0h0h0...
tata tito lulu

No comments:

Post a Comment