Friday, December 3, 2010

cuti2 malaysia

huisssshhh...
salam...
lame gilew aku xupdate blog ni...
akhir2 ni bz sgt....
bkn pe..
bz g bejalan sane sini...
5 ari aku xlekat kt uma...
stat dr ari sabtu ari 2...
ari sabtu ari 2..
aku g kluang uma mak angkat aku...
y dh lame jge aku...
btw...soryla arini mcm xdek mud sgt nk tulis blog..
xtawla npe...hak3...
then...ari ahad bersmbg perjalanan ke kota tinggi lak...
uma mak angkat aku gak...
hehehe..
ade brpa byk mak angkat la aku ni...
4 your info aku ade 3 mak n ayah angkat..
3 3 ni penah jg aku dlu...
but aku plg rapat y dekat kluang ni..
aku pggl dorg mama n ayah...
n y kt kota 2 mak zarah n wak...
da berpuluh taon aku xjumpe y kt kota 2..
bile 1st tyme jumpe mcm jumpe artis siot..
dipeluknye aku,xnk lepas2..
siap xkenal aku lg mule...
n plg sedih dorg kate aku da itam..
muahahaha..
da xmcm dulu...
aku kecik2 aku putih gebu n mentap jek..
hahaha..
bile da besa lain plak jdnye..
adoyai...2la suke lg merayap tgh2 panaz..
n da kene cop makin itam...hahaha
xpe2...redha jela ek.. :)
y pntg aku epi sgt ari 2...
ptg 2 gak aku bertolak blek mua..
then esoknye plak iaitu pd ari isnin..
mmbe aku dr KL dtg nk jalan kt tmpt aku...
bejalan lg aku...
kami pergi ke melaka..
smpi sesat2..
maklumla xdek GPs kn..
hak2...
tp fun gilew...
aku ni y dok dekat melaka pn jrg gilew g melaka...
bile ngn mmbe2 seronok gilew...
thx 2 kay,shah,ain n wan...
korg memg rawk bebeh!!!
hahaha...
smpaikan lenguh2 bdn ni satu ari suntuk jalan...
kami smpi ruma dalam kul 11...
then esok lak meyambung pejalanan ke BP lak..
wayang,bowling,karok n so on...
bez gilew...
set2 DSLR suda berkumpul mmg happening...
penat mmg jgn kate la..
smpi aku ase nk demam..
nsb jek baik xdemam sbb cepat2 mkn ubt...
hahaha...
tp xtaw nk ckp mcm ne perasaan bile enjoy ngn mmbe2 ni...
mybe krismas ni aku nk turun singapore plak..
e2 pn kalau wang nya mengizinkan la..
takot plak nk berada kt tmpt org...
ape pn...
berjalan mmg hobi aku!!!!
so...pantang je org ajak kua,aku ON jek sepanjang masa...
hak3..:)
ni lah antara gmbr2 y kami shoot...

aku...ain...kay...wan...n shah...
korg mmg bez!!


ni kami naik taming sari..
nk dijadikan citer 1st tyme aku naik xdek aircond..
pehh panas aty siot..
pas2 ade brader 2 ngamok dlm 2 sbb panaz terlalu taw x..
then,naik lg baru sejuk jek..
baru la bez cuti2 kami..heh2


mse ni kami singgah kt jusco melaka...
waktu mlm la...
sblm blek sempat lg nk shopping 2..
dptla kami baju tshirt berwarne pink..
beli kt brand outlet g2...
cute maaa.. :)


haaaa...
ni mase ari selase 2...
kami jalan2 kt bp lak...
tmpt pertama kami pegi adelah bowling...
hahaha..
aku da xpandai da men bowling..
asyik senget jek aku baling...
da bengkok kot tgn aku ni..
haissshhh....



haaaa...ni plak kt tmpt wayang...
kami tgk citer ngangkung..
bole tahan la lawak dier..
tp xley kalah adnan sempit lg...
ni kt wayang BP mall..
silalah sila k...

ahakssss...
opppssss...
mamat ni pn ikot daaa...
mr.z..
mcm sweet kapel jek an...
aiyarrkkk...
mengarut,merepek meraban jek eka ni....
miahaha~

pe pn...thx 2 kay sbb bg keropok terengganu..
i like!!!!
:)

p/s:nk tgk lebih byk gmbr??
silalah layari facebook sy ye...
daaaaa.....



tata tito lulu

No comments:

Post a Comment