Sunday, December 5, 2010

mengarut2

mlm td aku hepi...
aku dpt bercakap dgn org y dalame aku xcntct...
pttla selama ni aku mimpikan dier jek...
sblm ni dier sakit....
skg dier da shat...
aku tgk dier epi jek skg...
aku pn hepi bg pihak dier...
tp...
y aku plg epi,aku da nmpk da perubahan dlm diri ak...
ak bkn mcm dlu y terlalu emosional...
aku da bole berpk pnjg...
hehehehe...
poyo plak ak ni...huhuhhu...
mgkn next week aku akan jmpe dier...
walaupn kami da xdek pape,tp ak ase mcm teringin sgt nk jumpe dier..
xtawla knp...
aku dh xbenci dier...
walaupn mcm2 dier wt kt aku,tp aku anggap ni takdir jek...
aku xley nk salakan dier 100%...
dulu kite pernah syg dier,suke dier xknla tetibe skg ni kiter nk benci dier kn..
dulu syg bgai nk rak,bile da putus,trus nk benci2 kn...
mcm xbtl jek...
mmg skg aku da hepi dgn life aku...
tp sumthing missing..
n aku xtaw ape...
aku teringat kenangan kami dlu...
dlu kami lain...
skg aku lain...
lain sgt...
kdg2 aku ase xslese...
aku nk kehidupan aku y dlu...
tp aku taw 2 sume xkn terjadi...
aku xmcm pmpuan lain...
org y boleh tahan ngn perangai aku jek y bole kekal dgn aku...
sbb kebanyakan lelaki akan xtahan dgn perangai aku ni...
huhuhu...
aku pn xtawla knp...
tp inilah eka...
mgkn dah ditakdirkan aku xdek jodoh kot smpi bile2...
hahahaha...
mcm pernah aku ckp...
kehidupan ni bez...
mcm2 jenis org kite bole jumpe....
cume terpulang pd diri kite jek nk menilai org 2 mcm ne...
aku hepi skg tp dlm mse y same aku xhepi pn...
knp ye??
da mcm org xbtl da aku ni...
kn bez kalau setiap ap y kite idamkan menjadi kenyataan...
msti hidup aku bahagia jew...
tp ni bole dpt dlm mimpi jela...
I WISH...
haahahaha...
yela...kan da nk krismas ni..
mcm2 wish la kn dr santa claus konon...
ngeh3..
ape pn...
aku xsabo nk tggu next week...
:)

tata tito lulu

No comments:

Post a Comment