Friday, December 24, 2010

my next journey.. :)

ok....
arini aku baru la nk update blog setelah sekian lame xmenaip kn...
sbb xdek idea nk tulis pe...
kne amek feel dlu baru bole taip..
hak3...
skg ni aku nga berciap2 nk pegi kluang...
after that kalau xdek aral melintang...
aku akan phieewwwwww ke singapore...
huhhhh...
berdebar jgk asenye nk pegi negara org ni....
tp y xsronoknye....
aki xbrape nk sihat...
ntah knp tetibe semalam tekak aku wt hal lg..
seperti biase bengkak tekak...
mmg dr dlu aku ade mende alah ni...
aku pn xtaw la smpi ke beso xhilang2 gak...
mgkn sbb 2 la gatai sgt g minum air gas n air batu ari 2 kn...
bis2 nk wt cmne da org belanje sebat jela an...
xkn nk terbiaq lak an...
heeee...!!
badan semakin bahang...
asyik demam jek aku nih...
ape pasal ntah...
tp aku kuatkan diri gak sbb benda da plan...
passport da wat xkn nk cancel cm2 jek...
rugi a beb...
setelah 21 taon,mse ni la aku nk g overseas...
cehhhh overseas konon...
padahal sempadan kt Jb jek...
g sane pn nmpk bndar Jb...
kalau aku ade teropong,aku bole teropong org satu2 kt Jb 2...
hahahaha...
tp ape pn,aku harap sakit aku ni cepat baik...
berbijik2 ubat aku mkn dr mlm td semata2 nk cepat baik punyer pasal...
bek2 xsuke mkn ubt,trus jd suke lak nk telan ubat2 2...
fine...terpakse ok...
ase excited,ase takot,ase nerves,ase sedih pn ade nk pegi...
bercampur baur la...
xtaw nk ckp cmne...
hehehehe...
pe pn....
kpd my fren...
take care k...
miz u all.. :)
tata tito lulu

1 comment: