Monday, September 13, 2010

about us...

everything is about patience....
sabar itu adalah separuh drp iman...
manusia y bersabar akan mendapat ganjaran y hebat dr Allah..
begitulah y telah aku lakukan..
adalah sabar....
segala y berlaku terhadap aku smada pahit atau manis ade hikmah di sebaliknya...
akhirnye sum1 berterus terang pd aku tentang perasaannye pd mlm ini...
tp kami tetap kawan krn dier seorang y setia...
dan aku menyokongnya dr belakang...
he is my fren...
ape shj keputusan y dier wat adalah untuk kebaikan...
dan aku respect dier sbb dier xmementingkan diri sendiri n tidak trlalu ikutkan aty dan perasaan....
dier mmbuat keputusan menggunakan akal...
dan bg menjaga hati semua pihak...
aku tidak rase terkilan lgsg krn pd aku itu adalah keputusan y terbaik y dier buat bg seorang lelaki...
cukupla aku tahu sbnrnye selama ini sangkaan ak btl...
dan cukuplah sekadar aku tahu yang aku tidak kesorangan...
tetapi batas2 sbg seorang kwan haruslah di jaga utk mnjga aty semua pihak...
dan ape y kami lakukan ini adalah bg menjaga aty ramai pihak...
sum1 y jujur kpd aku dan aku bangge dgnnya...
ade jgk org y kate aku ni baik...
ade jgk org y menilai aku dr sudut dalaman bkn luaran...
padahal hakikatnye aku seorang insan y penuh kekurangan dan penuh dgn kepahitan...
tetapi alhamdulillah org sekeliling msh boleh melihat aku dr sudut y positif...
aku hargainya dan aku akan teruskan usaha...
ini adalah permulaan yang baik untuk ak...
aku redha dgn ketentuanMu ya Allah...
aku mengerti setiap ape yang Kau tentukan adalah y terbaik untuk aku...
aku tidak terburu2 untuk mmbuat keputusan...
dan sekiranya benar pn dier tidak mmpunyai sape2 aku tak akan mampu untuk menerimanya kerana dier terlalu baik untuk seorang insan spt aku...
aku bersyukur krn ini yang telah Kau tetapkan...
dan aku selese begini...
cukuplah sekadar aku taw ape y terbuku di dalam hatinya selama ini...
aku tetap doakan y terbaik...
terima kasih kerana memahami...

No comments:

Post a Comment