Thursday, September 16, 2010

adventure

pengalaman kami pergi ke merata tempat...
hanye di dalam batu pahat...
xtaw plak ade tempat2 cm2...
thx 4 big boss kami...
wan n zali kerana sudi memperkenalkan kami kpd tempat2 y xpnh kami knl...
fun gilew ngn korang...
asyik gelak je kn...
hahaha...
pe pn....
thx a...dua hari berturut2 kot follow korg...
siap g open house lg...
dala kami xknl org2 2..
hahaha...
tp ape kes plan td xjd nk g tasik sbb tutup...
org sume cuti la arini derrr..
nk karok pn ramai gilew org kot kt banda..
las2 dpt mkn free...
smlm g merayap kt pantai...
pantai ape pn ak da lupe..
ade 2 pantai kami g...
balek malam a sbb nk tggu sunset...
hak3...
tp memg lawa gilew a...
so...mempersembahkan...
kami.....

haaaa.....ni la sunset y kami tggu2..
syok gilew...
lawa jek aku tgk...
tp photo aku xla lawa sgt pn...
biase2 jek...
indah sungguh ciptaan tuhan...


yang ni plak...
mmg adventure btl jalannye..
nsb bek bwk kembara...
mase nga dlm kete,ak sempat lg snap gmbr tepi2 jalan...
thx 2 wan y sudi drive kete plak ye...
saya plak jd big boss..
hahaha



ni mase melepak kejap...
sebab mase ni nga panaz terik kot...
nk amek gmbr pn berpeluh2..
jadi amek la gmbr msg2 dlu...


ni memperknalkn mmbe aku...
pandai btl dorg pilih tempat...
tempat y aku xpnh pegi lak 2..
pasni plan nk g PD lak..
ntah bile xtawla 2...
bergantung pd big boss...
hahahaha..

SEKIAN SAJA...

No comments:

Post a Comment