Wednesday, September 1, 2010


suatu hari kau pergi...
pergi tanpa sbb...
bile ko da puas dgn sikapmu y baran dan dilepaskan pd aku...
dgn sng hatinye kau ucapkan 'maaf'..
bile tibe kesalahn y aku lakukan...
dgn senang hatinye kau terajang ak...
tp...
sume ini adalah dugaan buat ak..
ak saba,ak rela,ak doa...
tp bile suatu hari kau telah memutuskan kate putus,xde ape y ak boleh lakukan melainkan...
mengalirkan air mate...
bile semua ini terjadi,
adekah kau msh ade belas kasihan kpd ak?
adakah diri aku ini masih berharga pd dirimu?
adekah aku ini masih diperlukan?diingati?dan dihargai?
sedikit demi sedikit diri kau ak lepaskan...
tp..
bile aku dah mula jatuh cinta pd kehidupan ak y skrg...
kau mahu hancurkan mcm 2 shje??
aku ke y patut dipersalahkan?
aku ke y ptt bersala atas semua y terjadi?
adakah aku layak untuk trime sume ini?
adekah ia adil untuk ak?
kau pergi secra tibe2..
dan kau hadir semula secara tibe2...
perlu ke semua ini?
apekah y akan ku trima selepas ini?
ak bukanlah y terbaik...
tetapi akulah harapan...
bkn diri kau y tentukan hidup ak..
dan bkn diri kau y ptt ak salakan...
sume ni di atas kekurangan ak sendiri..
dan ak u mtk maaf di atas kekurangan y aku berikan untuk kau...
dan ak mtk maaf di atas kenaifan ak menyayangimu...
maaf kerana telah mencintaimu...
maaf kerana telah menyayangi mu...
maaf kerana telah mmberikan sepenuh hatiku pada mu..
maaf kerana telah menjaga mu...
dan...
maaf kerana mmbuat kau pergi dari aku...
dan terima kasih kerana pernah mmbuat hidup ak bermakna...
walaupn seketika...



No comments:

Post a Comment