Tuesday, September 21, 2010

kisah aku dan kau...

hahahahaha....
tgk tajuk mst mcm gempak gilew kn...
mcm aku ni memiliki seorang prince charming plak...
its not like that...
tp 'kisah cinta aki dan kau'
antara dua org manusia yang telag byk menelan pahit di dalam percintaan...
aku dan kau..
masing2 dah meluahkan segala penderitaan kami selama ini...
aku dgr kisah sedih dier..
dan dier dgr kisah sedih ak...
kami spt dianiaya..
ade jgk manusia yang xda lgsg hati n perasaan mengecewakan hati insan y telah mencintai merekaa....
seronok berkongsi2 cerita ni...
dan sungguh terharu ade jgk lelaki y sebegini baik...
hmmmm....
kalu lah aku dpt lelaki 2 akan ku jaga baik2...
xkan aku kecewakan harapan y telah dy beri..
sbb aku taw di mampu menjdi seorg suami y baik...
kasih sayang mula berputik...
aceh3...
tp xtahu la ape plak perasaan org di sana...
perkenalan y baru lg...
blm tiba masenye kot...
atas restu kedua ibu bapa,insyallah...
tp...susah ak nk terangkan kpd ibuku..
seperti ibuku da trauma..
bknnye ak...hak3..
aku cume mmpu berdoa jek skg ni...
cume aku xsggup nk lukakan aty kwn ku...
huhuhu...
tp bile aku dgr critanya spt dier msh sygkn lg gf dier...
spt dier menunggu kepulangan gf dier pd dier...
2 y ditakutkan sbnrnye...
tp adakah ak mampu mengubahnya...
he say thx 2 me sbb da watkan dier epi..
adakah sekadar dier epi ataupn ak dpt mmbuatkan dier lupekan semua tntg pasangannye dlu...
aku rase ak xmmpu wat sume 2...
cinta dier terlalu kuat...
mgkn aku ni cume tempat persinggahan shj bg dier...
mgkn xsemua y kite rancang akan menjadi kenyataan..
ak xbole nk letakkan harapan y terlalu tinggi sbb aku blm pasti ape y ade dlm fkrnnye sehinggalah dier btl2 melafazkannya...
sungguh ak hepi dgn dier...
sgt2 hepi...
n biarlah ini semua ditentukan oleh Yang Maha Esa...

No comments:

Post a Comment