Thursday, September 2, 2010

i'm not your princess anymore...
so...
plzzz let me go...
knp kau sekse hati ak lg??
cukupla...
skg ko bebankan maslah ko dgn awek ko plak...
knp ak y jd mangse??
ape lg y ko xpuas hati??
xckup ke kebahagiaan y ko dpt skg?
ataupn pmpuan 2 xley bg kebahagiaan mcm y ak dah berikan kpd kau??

kpd mohd haizi...
ye...ak xdpt lupekan kau...
mmg ak sygkan kau...
tp ape y ko dah buat pd ak mmbuatkan ak benci kan kau...
bg lah aku peluang untuk aku hidup dgn tenang..
dan bg lah aku mase untuk aku lupekan kau sepenuhnye...
aku merayu pd kau...
aku btl2 xkuat bile aku kenang balek kisah kite..
terlalu byk kenangan tntg kite...
aku rela hidup kesorangan begini drp aku terus-terusan sakit...
aku rela lepaskan kau untuk kau pergi cri kebahagiaan kau sndri...
semua ni ak tempuh dgn tenang...
aku kuatkan hati aku kerana family aku...
jd kau tlglah jgn lah patahkan hati aku...
kita xmgkn boleh jd kawan atau sahabat...
xmgkin....
aku pernah ckp kt kau...
anggaplah aku da mati dlm hidup kau...
aku xnk lg cmpur urusan kehidupan kau...
jd,tlg lah jauhkan aku drp kawan2 kau n awek kau...
aku dah xnk ade kene mngena dgn mereka mahupn fmly kau...
tlglah hormat aku untuk kali yang terakhir...
aku btl2 xley fikir skg...
bile ko ade masalah,ko cari aku...
tp bile ko galak ngn pmpuan 2,aku kau kutuk2...
aku mintak maaf...
tp...
ni lah y terbaik...
"jodoh pertemuan,di tangan Yang Esa"


No comments:

Post a Comment