Monday, September 13, 2010

my 1st luv


arini aku g beraye ngn mmbe2 aku...
aku de g beraye uma ex...
e2 tujuan aku pd arni sbb nk jmpe fmly dier setlah sekian lame xjumpe...
sampaikn mak dier asyik suh aku dtg ke rumah...
cume ak jek y xkuat lg untuk jumpe ngn dier...
1st luv aku..sape y ley lupe...
aku still syg n ingt dier lg...
but disebabkan masalah2 tertentu dan jgk salah phm lah kami berpisah dan dier mengikut pilihan salah seorg keluarganya y tidak memilih ak...
dan aku redha dgn sume ni...
but arini aku kuatkan aty nk beraya uma dier semata2 untuk berjumpe dgn dier n mak dier...
akhirnye tercapai gak...
tp...sblm berkunjung ke rumah dier aku rase berdebar2 sgt...
mcm org nk jwb exm..hak3...
then aku jumpe dier sperti biase..
fmly dier menyambut aku mcm xpnh nmpk org...
muke tercengang msg2 sbb sekian lame ak xdtg,ak dtg uma dier...
sama ade dorg kutuk aku or dorg xsgke ak dtg,2 ak xtawla...
then,aku g jmpe mak dier..
sayu gilew aty ak bile mak dier peluk ak...
sampai mengalir air mate aku...
mak dier kate ingtkn aku da xsudi dtg uma dier lg...
kedatangan aku di situ mmberi kegembiraan pd mak dier...
1st mak dier tgk ak dtg,terdiam dier skejap...
aku xdpt tahan air mate dr mengalir..
apesal ntah ak pn xtaw..
pdhl bnda ni dalame berlalu....
mgkn ex ak 2 simpati tgk ak cm2 asyik tye jek aku kenape...
dier xkelip2 tgk aku jek,tenung ak sepanjang mase...jd segan aku...
wat ak ni mcm gf dier lak...
segan giler ak...aty pn berdebar2...
dier cuit2 ak,mcm kami bergurau dulu2....
teringat lak peristiwa dlu2 bile ak dgn dier...
tibe2 anak sedare dier boleh lak tye ak pasal awek dier...
pehhh...aku terdiam la...
mcm la aku ni kenal awek dier lak...aku bengang giler mase 2...
ak dpt rase darah aku terus naik ke kepala...
huhhh...tp ak sabar jek...
bdk2 kn...xpela...tp bg kesan cktla jgk kt ak...
mase kami hendak pulang sebelum dier bgn dier sempat cubit pipi ak...
aku xsgke btl dier ak wt cm2...adehhh..
mase 2 aku terkejut gilew..
ape sbnrnye berlaku antra kami??
adakah dier msh sygkan ak ataupn dier simpati??
persoalan itu hye dier shj y boleh jwb...
aku xnk pk ape2 dan ak xnk mengharapkan ape2...
dier bhgia dgn pilihan dier...aku xblh nk buat ape2 lg...
hye tuhan y dpt menentukan...
tp y pasti aku epi sgt arini..
biar ape pn jd,aku tetap akn ingt dier dan kenangan kami...
lepas gak rindu...hak3...
ape pn..thx sbb pernah wt aku hepi...


No comments:

Post a Comment