Wednesday, September 8, 2010

raye3

waaa....
today memg penat gilew a...
rajin gilew aku cat uma arini...
smpaikan tulang belakang ku pn mule sengal...
batuk n selsema,menjadi2 plak...
sok las day untuk puase...
bg umat islam mesti sesuatu y menggembirakan untuk raye...
huhuuhu...
4 me...
aku hepi but i'm sad too...hahaha..
u know what..
i really2 miz him..
kenangan beraye di kuantan...
xkn aku lupekan..
sbb bez....
ramai mmbe2 aku kt sane...
especially mmbe2 uma pangse...
they r cool beb...
but sumtimes they also selfish...
tersebut la kesa kami semua...huhuhu...
me n him n also our frenzzz...
beraye bersame2...pergi ke uma mmbe2 y kt kuantan..its fun u know..
ak ingt lg mase 2 aku ade braye uma mmbe aku sorg ni..
dier wt me hoon sup...pehhh...bez gilew...aku melantak hbs2an smpikan xpndg kiri kanan smpi dorg pn nganjing ak sbb mkn byk...
ak xtaw knp selere ak besa tyme 2,myb sbb seng aty kot...hahax...
tp mmg aku hepi tyme 2...wif him n wif my frenzz...
everything y kami lakukan,kami lakukan same2...
mmbe2 dier gak a y suh aku trime smule dier...
dikatekan hampir setiap ari dorg dtg lepak dpn uma aku rmai2 ms 2 smpaikan one day nk dijadikan cerita a...
dak2 ni smbut besday ak...mmg bising giler a...dorg simbah aku dgn tepung n air,n everything y dorg cmpurkan a..ntah pape..
smpaikn satu taman aku lari n everyone tgk aku lam keadaan y mmg xley ckp a..
teruk giler aku kne tyme 2,..
kaw2 pyer...
smpaikn ex aku pn xnk tlg ak,bersubahat dgn dorg...mmg pengalaman manis a bg ak..
n nak dipanjangkan citer lg kisah ni xsmpi c2 jek...
tetibe selepas siap sume kami celebrate,mmbe2 aku sume dah basah kuyup...
masing2 da kene,mane bole bia cm2 je beb dorg kenekan ak,mstla blz blek kn..
sdg ak dan dak uma aku bersiap2 untuk salin baju tetibe dua buah kereta polis parking dpn uma kereta kami...
ex ak kol ak,sbb dr uma dier bole nmpk depan uma kami...
dier ckp ade kete polis di depan...
n kami sume keluar a...upenye dorg dpt aduan y kami buat bising di kwasan perumahan itu...
hahaha..itulah pengalaman y plg menakutkan la ak ase...haha
nsb bek a abg polis 2 ok...ckp lembut2 cket cair la mrk...hak3...
then..mslh 2 da settle...upenye uma kami ni plak kne aim ngn jaip sbb dorg salu lepak depan uma ak...
n sejak ari 2 ak da xslese dok uma 2 lg n ex ak ajak ak pndah sebalah uma dier..
jd sng ari2 ley jumpe n aku setuju jela...
aku meninggalkn kwn2 uma aku y lame...sala aku jgk sbb abaikan dorg pdhl dorg baik sgt ngn ak...
mgkn itu blsn bg aku...aku dok kt uma pangsa 2,iaitu uma y aku bru pindah 2,epi aku sekejap jek...
moment spt dlu da xdek...aku kurg kwn,aku kurg bergaul...
everyone dgn hal msg2...dunia aku hye 'aku dan dia' jek...
sejak 2,ex aku lbh mementingkan aku dr kwn2 dier...aku memg sedia maklumla da xdek kwn kn...
tp ex aku...mmg berkepit jek dgn ak asl free...
n kurg spent tyme ngn mmbe2 dier pdhl dlu kiteorg always bersame...
g holiday,g gambang waterpark,g lepak2 tc,g lemak kedai ma,g lepak sokmo a,g jamming,g gig,g cherating n mcm2 tmpt lg la....
kdg2 sok ade kelas pg ataupn exm pn kami still lepak smpi pg...
overnyte la katekan...tp mmg syok a...ak pn blaja men2 jek dlu....hak3...
kami mmg enjoy hbs2an dlu...
mmbe2 dier pn sporting hbs...ak pn follow jek la..
tp geng2 uma pangse mmg syok sehinggalah satu peristiwa y mbuatkan kami renggang sbb pergaduhan antre mmbe2...
kbyknnye adlah sbb aku....n smpi skg sbnrnye aku msh rase bersala sbb aku dorg byk bergado..
diersbbkn kwn2 aku nk pertahankan aku n masuk cmpur hal peribadi aku dan dier,disbbkn 2 la mrk bergado,bertumbuk...
maklumla org y syok bercinta mst la pertahankan bf dier kn...
begitulah aku..
pdhl mmbe ak wt sume 2 sume untuk kebaikan ak...
tp aku xnmpk sume 2...sbb aku tersepit antre cinta dan persahabatan...
aku xmmpu wt ape2 mase 2 selain mndiamkn diri n ikut shj ckp bf ak...
sumenye ni mmg kenangan bg aku..
zaman remaja aku dipenuhi dgn kisah2 pahit dan manis...
kalulah aku diberi peluang untuk bertemu dorg ak akn mtk maaf disebbkn kebodohan aku selame ni...
kpd mmbe2 uma pangse n mmbe2 aku perumahan dulu...
sempena ary raye ni aku mohon ampun dr hujung rambut smpi hujung kaki di atas kesalahan2 y aku pernah lakukan kpd dorg...
walaupn dorg mgkn xdpt dgr ape y aku nk smpikn ni...
tp aku rindu pd korg sbnrnye...aku rindukan persahabatn kiter y dlu wlaupn kdg2 korg ni agak menyakitkan aty gak la..huhuhu...
but...dgn ikhlas ak katekan,aku have fun ngn korg..
aku rindukan lawak bodo korg 2...
huhuhu...mgkn dulu byk sgt sala aku pd korg,bur act aku tersepit...bkn niat aku nk menjauhkan diri dr korg but aku terpakse...
kenangan2 ni xkn aku lupeka...byk sgt kenangan aku di kuantan,sbb 2 aku xkn jejak kuantan da sbb aku tau kuantan xnkn bole trime aku lg...
kuantan 2 da seperti kmpg aku dlu...
korg pn da spt family aku dlu...
byk nsihat y kirg da bg pd ak,tp ak y xmo ikut...n skg aku da pn trime blasan nye..
btl ape y korg ckpkn selama ni...skg baru aku sedar aku xptt terlalu mmpercayai cinta..
n persahabatn adalah lbh pntg sbb mrk y akan byk mmbantu ak...
n aku taw ape y korg wt 2 sume untuk kebaikan ak...
ak xsgke korg nk mmpertahankan aku smpi sggup bertumbuk,smpi sggup berhemtam,bertekak antare korg...
n aku hargai 2 sume...tp aku mohon2 maaf sbb telah abaikan korg sume...
untuk pengetahuan,aku xkn lupekan geng2 uma pangse n geng uma perumahan aku...
i luv u all....
maaf di atas segala kesulitan..huhuhu..
sedey la plak...kalu nk citer lg berjela2 citer ni pasal ak dlu...
tp klu ak citer skg smpi sok pn x hbs...hak3...
mcm2 hal...
btw,tetibe jek ak mmpi sal dier mlm td..ntah knp ntah...aku pn xtawla...
rindu kot...hak3...rindu kew...
ntahla...sume ni biala allah y tentukan...jika kami ade jodoh,one day,tuhan akan pertemukan dier semula...dan mase 2 lah aku kene berfikir secare dewasa ape kptsn ak seterusnya..
ini sume aku serahkan kpd Yang Maha Esa....
aku hye mmpu berdoa n berserah shj...
doakan aku ya!!!!
daaaaa.......


No comments:

Post a Comment