Tuesday, September 14, 2010

today...

huhhhh..baru pulang jmpe ex ak kt bp....
xdpt nk jangke ape y dier pk...
huhuhu...
kdg2 lyn ak mcm gf dier kdg2 wt dono jek...
xtawla...mybe jenis laki zaman skg mmg g2 kot...
mmberi harapan pd pmpuan...
dan aku xkn termakan dgn harapan palsu cm2..
aku hormat dier sbg seorg kwn n sbg seorg teman lelaki kpd wanita lain...
aku taw perasaan awek dier kalaulah dier taw pakwe dier cm2..
huhuhu..
tp aku xla sekejam 2...
mgkn dier y mengecewakan ak dlu...
tp sume dendam 2 ak da lupekan dan kami bole menjadi kwn walaupn dlm aty ni still syg dier...
n aku taw lam aty dier mcm2 gak...
tp ak taw dier setia ngn awek dier sbb pmpuan 2 seorg y baik..
lebih baik dr aku...
sebelum balek td sempat lg berguarau senda ngn ak...
hak3...but aku anggap 2 satu gurauan jek..
bknnye betul....
mase kua ngn dier teringat kt haizi...hak3...
dgn die aku lg selese dlu...
teringat mase kiteorg dating same2 dlu...
dier mmg seorg y caring n memahami aku...
but aku xtaw la ape silap ak dan ape silap kami smpaikan hbgn kami berakhir dgn tragedi...
huhuhuhu...
agaknye aku mmg xblh nk berkawan dgn haizi seperti mane aku berkwn dgn ex ak skg ni...
sbb ape pn ak xtawla...
sbb ape y dier wt pd ak lbh sakit drp ap y ex ak y 1st wat pd ak...
mgkn beberape taun lg kot baru ak bole maafkan dier...
e2 pn ak xtawla bile....
first tyme kua ngn dier sbg kawan..
ase lain plak...
thx 4 him sbb wat aku tersenyum n dpt rase spt aku ade pasangan arini....
hak3...
poyo gilew ayat...wekkkk....
btw,be epi jerk....
xluak pn kalu ak kwn ngn sape2 pn...
rilex jek,awal lg...umo msh mude...
huhuhu....
kdg2 tgk pasangan len jelez la gak...
tp nk wt cmne..da xdek owg nk xkn nk men cekup jek sape2...
no way la....
lg 1 dak2 skola ak...
citer da bertaun kot ak kapel ngn dier,siap da putus lg...
ade ke skg bru nk heboh2...mende ntah...
xdek keje gaknye dorg ni...
but epi la taun ni dpt beraye ramai2 lg....
mcm2 gossip y kami gossipkan....
siap join dak kelas lain beraye lg..
punyer la muke xmalu....tp,btw..dorg cool...
geng2 pingpong aku dlu still xlost cntct...
geng2 pingpong ni la y rapat ngn aku still skg...x
pnh lupe ak...kenangan manis a mse battle pingpong kt skola dlu...
satu team sume sporting...
tiap2 ari cilok kelas g practice pingpong..
kdg2 tyme cikgu xsuro pn g jgk prctise semate2 nk cilok kelas...
hak3...memg sronok a mse 2...
da cilok 2 bkn g practise,g lepak2...bile cikgu dtg jek bru la terhegeh2...
huhu...
ingt lg pelatih kiteorg ustaz muhidir ngn cikgu zahid....
ustaz mmg sporting hbs..terer lak 2...
pasal pertandingan ni lah kiteorg jd rapat...
huhuhuhu....
n aku bertemu jodoh dlu...hak3...
dlu la...skg xlg..mmbe jek...bru je kua ngn dier td...wakaka..
n kejap je mase berlalu...
tup tap da sari selase...sok da rabu da...
hmmm ase xnk blek jek...
hidop ak ni bosan sungguh...huhuhu...
kan bez kalu hidop ni mcm dalam filem...
i hope soooooo......

No comments:

Post a Comment