Saturday, October 16, 2010

aktiviti today...

today...sabtu...
huhuhu..plan nk mendaki bukit kt bp...
da siap2 awal pg da...
tetapi dlm perjalanan kami bincang,xjd trus nk mendaki..
sebb ape??
sbb ak xdek kasut...wahahaha...
xkn la nk pki selipar...bahye katenye....hak3..
then..plan bertukar...
kami pergi ke pantai minyak beku...
seronok gak dpt amek gmbr...
tp panaz kot...hitam muke wa...
hahaha...
tp dlm seronok2 2...
aku xtaw la knp aku xhepi...
sumthing y aku xtawla...
huhuhu...
xdiscover ape y terjadi sbnrnye...
apekah pengakhirannye...
aku pn xtaw...
aku takot...
mase berjalan mcm terlalu cepat jek...
dan knp ak xseronok cm org len??
pdhl ade jek y amek berat sal ak...
aku ase mcm nk patah balek mase jek..
di mana aku xknl sape2...
dan aku xnk kenal sape2...
tp da terlanjur jd cmni...
aku terpakse teruskan walaupon aku hipokrit...
fuhhhh....
aku harap segala keputusan y aku buat betul...

No comments:

Post a Comment