Tuesday, October 26, 2010

aku sedih sgt arini...
knp ntah tetibe mlm td aku terase sgt...
dala aku ade mslh ngn dier,aku terpakse trus terang keadaan y sbnr...
n ternyata dier bole accept...
dier trime jek ape pn y berlaku...
hmmm...baiknye lahai...
tp aku plak y kurang yakin n berbelah bagi...
aku nk hepi2 ngn kawan2 mlm td...
lepak2 kt lua,gelak2 tetibe jek ade la seseorg ni y mcm tinggikan suare jek kt aku...
xtawla 2 hye pkiran aku ataupn mmg btl2 dier bengang ngn aku...
pd aku 2 satu gurauan n aku anggap dier wt cm2 pn satu gurauan...
tp ternyata x..
dier serius n mmbuatkan aku sentap n terase sgt...
terpakse la aku lari jao2 n terus pergi masuk ke bilik...
aku xtawla dier perasan ke x...
tp aku xnk salakan dier...
mgkn sikap aku y manjengkelkan mmbuatkan dier cm2..
aku xpenah terase smpai mcm ni...
sampaikan xtahan aty aku mlm td...
aku sedar aku da byk sgt myusahkan dier..
terlalu byk a,sampai xterkira...
dan aku kalu boleh xnk myusahkan org lain...
ape y aku lakukan ni utk kebaikan sume org...
aku xsuke dok cni...
aku benci dgn life aku kt cni...
kalu boleh aku nk g jao2 jek...
nk tamatkan sume ni...
haih....apela nasib....
aku harap sume ni berakhir dgn segera...

No comments:

Post a Comment