Saturday, October 2, 2010

nk citer pe ek...

xdek pape y nk di story kan...
kisah aku dan dier..
ade mmbe ak kate..
kalu ko nk kawen,ko nak laki y byk wet kew y xreti dok uma...
then aku terpk...
sbb dier la wt aku sedar y sbnrnye mmg zaman skg ni perlukan duit..
dan wang adalah satu keperluan untuk mase depan..
tp y y byk tidak menjamin ape2...
cukupla sekadap besederhana...
y penting tanggungjwab dan kasih syg...
dan aku hanya ingin menunaikan impian aku y aku pernah rancang dulu...
impian ingin menubuhkan sebuah syarikat advertising...
biarlah ia secara kecil-kecilan aslkn impian 2 tercapai kerana aku nk menunaikan impian seseorang pada satu masa dahulu...
biarpun ia satu benda y mustahil,tp aku akan cube..
dapat xdpt 2 lain citer...
hmmm...skg aku da epi wif my own life...
ak da boley trima kenyataan,ak da bole face masalah y aku xleh nk handle dlu...
ak da pk kn ape y terbaik untuk diri aku dan fmly ak...
insyallah kalu tiada musibah y dtg,ak akan terus mcm ni...
insyallah...
nk di pendekkan crite la..
smlm lepak kt kl pai subuh...
sbb pe...sbb da lewat nk blek kampus...
xley nk masuk da...hak3...
first tyme la overnite ngn mmbe2 kt cni...
sronok gak sbb dpt g ict...
snap gmbr ramai2...
makan ice krim...yummy2...
y bez nye sampai tertido aku lam kete pai subuh...
apela...tepi jalan lak 2...
kwang3...penat punyer pasal..
da xsedo ape dah...hahaha
pe pn,btw thx to them sbb have fun smlm...
wet pn da kering...huwaaaaaa!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment