Tuesday, October 5, 2010

aku...

ade jgk insan y baik hati untuk mendgr luahan aku serta teman ak kt cni...
insan y bernama sahabat dan kekasih...
ape erti sahabat??
aku dpt lihat pelbagai ragam dan tingkah laku yang aku sdrixmengerti...
apekah y berlaku pd aku ini dugaan ataupn balasan??
aku hilang segalanya2 selepas ape y aku tempuh dlu...
kini... semua dah brubah...
setiap kebahagiaan y aku dpt akan seiringan dgn kesedihan...
ape salah aku?
ak sndri pn xtahu...
alangkah bagusnya aku dpt menjadi org lain...
alangkah indahnye jika hidup aku dipenuhi gelak ketawa...
dan alangkah bahagianya jika hidup ini dipenuhi dgn kasih syg...
sume ni hye mimpi...
mimpi y xpernah aku inginkan...
dah ditakdirkan tiada kebhagiaan utk ku...
sudah menjdi lumrah hidup aku dipenuhi dgn tangisan...
sume ini aku tempuh dgn sabar...
dan sume ni aku nk biarkan ia pergi jauh...
pergi memilih y lebih bermakne untuk mereka...
dan mereka itulah mereka y aku sayangi...

No comments:

Post a Comment