Tuesday, October 19, 2010

malam td epi sgt...
ade bezday party...walaupn utk kite2 jek..
tp seronok...
hepi bezday 2 farah...
terkenang mase dulu2...
utk bezday aku ade kenangan pahit dan jgk manis...
pd suatu hari mlm bezday aku,aku dpt kenangan y amat pahit..
sepatutnye bezday gurl jd seorg y sgt epi..

y pastinye malam 2 xdpt aku lupekan..
seperti jd tragedi oktober utk aku...
sehinggakan aku terpelusuk tisak sedarkan diri di tepi pagar rumah..
keadaan aku y lemah longlai mmbuatkan aku seperti nak mati je...
aku xdpt tahan kesakitan y amat sgt...
kesakitan y diberi oleh seorang lelaki y hanye tidak tahu menghormat wanita sbg seorg y dy syg...
seorang lelaki y tidak pernah mengenal erti cinta dan ksh syg...
hidup aku spt da berakhir mase 2...
setiap kali bulan oktober masuk,aku akan teringt peristiwa 2...
apekah salah aku?
ini ke y ptt aku trime??
tp 2 sume dah berlalu...
aku bahagia skg..
dgn kawan2,dgn org y aku syg...
msh ade jgk lelaki y sgt baik...
dan aku bhgia bersamanya walaupn kdg2 aku rase semacam..
ape y semacam?ak pn xtahula..huhuhu
btw,i hope ni la y las...
n inilah y boleh jg aku smpai bile2..
walaupn awk slalu merendah diri,dan selalu ckp diri 2 xlayak..
tp,sy boleh usahakan y terbaik...
tp...knp aku xletakkan begitu byk harapan spt dlu ek??
mcm cool jek..hak3...
aku pn xtawla knp...
nak wtpe pn aku xkesa...
sbb aku terlalu percyakan dier or hati aku ni da kebal??
ngeh3...
kdg2 terase pelik melanda dalam diri.. eceh...
ape pn,ikot jela flow mase...xdek ape y mstahil...
lalalala~

No comments:

Post a Comment