Saturday, October 23, 2010

today...22 okt...
its my besday...
aku sgt epi arini sbb ramai mmbe2 aku y ingt gak kt aku lg...
thx to kay,ima,fara,azrul,seri,haff,nila n che mie sbb celebrate my bezday..
luv u all...
aku arini dpt big apple,famous amous,selendang n the cute one aku dpt tedy bear...
comel sgt...hehehe...
di dalam kegembiraan aku ni aku ase sayu sgt...
biasenye setiap taon setiap kali bezday aku org y first akan wish kt aku adelah ex aku y first..
tp seems dier pn da lupekan aku..
first luv ak,sape y ley lupe an...
but today aku celebrate this bezday tnpa edy...
sayu sgt aty ni...
tiada msj or ape2 wish pn dr dier..
dier mmg btl2 nk lpekan aku...
ni da tuka,fb da reject,da xdek ape2 info pn dr dier..
sdgkn ex dier y dlu dier still cntct ag...
tp dgn ak dier mkn menjao kan diri..
dunno why...
sdgkan sblm ni dier y beriya2 nk kwn ngn aku smule...
kdg2 aku myesal sbb buat bek kt dier n kesiankan dier..
knp aku perlu bg pluang kt dier ari 2?
knp aku membodohkan diri utk berkawan dgn dier...
but now..
dier mmg btl2 hilang dr hidop ak..
utk selama2nya...
dan aku trime ni sume ngn redha..
segalanya aku tahan je...
akhirnye nmpk gak ke"moody"an aku arini walaupn aku da cover..
huhuhu...
but pe pn,fren is da bez..
dorg la y xpnh lupekan kite..
dorg lah y akan ade bersama kita walau pepn...
dan hbgn ni cnfrm xkn terpisah...
to mr.z
i'm sory..
2 jek y aku bole ckp...
huhuhu...
pe pn,life must go on...
aku xnk pk da sal sume ni...
xnk ckp lg da pasal sume ni...
sbb bnd ni wat sakit aty jek..
xdtgkan hasil pape pn...
y penting senang aty...
hehehehe....
everytihing is smooth now...
wink2*

No comments:

Post a Comment