Monday, October 25, 2010

smlm my mom dtg sggah Kl drp cameron..
n i dpt gelang kaki n coklat drp my mom n my sista...
very2 hepi..
hak3..
btw,adela satu kisah ni...
antara aku dan kwn2 ku...
huhuhu...
cerita yang kdg2 aku nk percaye tp kdg2 xnk..
adela org citer kt aku ade sorg mmbe aku mcm 2,mcm ni...
n aku pn dgr la...
sejak 2 aku jd lain dgn mmbe aku ni...
bile dier ajak kua,ak mgelak..
bile dier ajak makn aku mcm nk xnk...
aku ase serba salah jgk bile wt cm2...
n aku xsengaja nk wt cm2..
mgkn cerita y aku terima mmbuatkan aku ase lain mcm jek...
kesian lak aku tgk dier...
terase btl dgn kiteorg...
bcoz of that dier xjoin kitorang mase mlm bezday aku 2...
n skg dier terase sgt ngn kami...
akmi dah xtaw nk wtpe lg..
kami nk bersemuka dgn dier tp keadaan sgt xmengizinkan...
kalmi nk dier berterus terang..
ape y dier terase..
sama ade terasa ngn aku ataupn someone else...
y pasti xtenang btl bile kwn2 aku wt cmni...
mcm ase serba salah sgt...
mgkn aku kne amek mase nk biasekan diri bknnye xnk kawan ngn dier terus...
tp berita y aku dpt 2 agak mengejutkan la..
xsangke plak..
tp xtaw la sama ada itu kenyataan ataupn x...
huhuhu...
ape y ptt aku buat???
aku pn xtaw sbnrnye,,,hehehe...
y pntg aku da jalankan ape y ptt...
sama ade dier nk trime or x 2 terpulang la...
huhuu...
ape pn 4 my fren...
ape saje yang kami wat or ape shj y aku wat..
y bole wt ko trase kami mtk maaf sgt2...
akmi xdek niat pn...
dgn ko jela kami bole serasi...
org lain xley nk gantikan tmpat ko...
sbb ko la penyeri keadaan kami...
hahahha....eceh3...
frenz 4 eva n eva...

No comments:

Post a Comment