Saturday, October 9, 2010

mulenye aku ingt bez jd anak manje ni...
ape y kite nk sume dpt...
ape y kite nk wat sume dpt...
tp aku ase makin aku dewasa makin fmly aku lyn aku cm budak2..
aku letih la cmni..
aku ase dikongkong...
aku dah boleh independent tp knp mst dorg xley nk letakkan kepercayaan kt ak...
aku nak gak wt ape aku nk wt..
aku nk gak rase mcm remaje2 y len...
ni jelah zaman remaja y aku ade...
tp zaman remaja aku dah terbatas...
bkn nye aku wt salah pn...
kt cni jelah aku ade mmbe nk enjoy,nk kua,nk shoping,nk wt pe je...
tp kt KL?
sape je mmbe aku...
mmg ade mmbe tp msg2 sibok dgn xtvt msg2...
dorg mmg baik tp tyme aku alek kmpg ak nk gak lepak dgn mmbe2 kt cni..
xkn nk dok terperap jek..
kt cni jela y aku bole kua slalu...
kt sane?bkn slalu pn...
kt sane dala dok terperap jek,xkn kt cni nk terperap lg...
kalu kua pn aku mengharapkn owg jek...
tp smpi bile..
kalu org 2 sudi kua,baru la aku kua...
kt cni jela aku sng ade transport nk kua...
tp knp dorg xpnh nk phm...
layan aku mcm aku ni xpandai nk jg diri...
ape y aku wt sume sala..
ape y aku ckp sume xnk dgr...
aku bukanlah perempuan liar...
aku jeles tgk org lain y mak ayah sporting...
bf dtg uma kenal2 pn xkesa...
tp aku?salah kew?
aku kalu bole xnk wt ape y dorg xsuke...
tp skg ni mcm dah melampau la plak sume mende aku xley nk wt..
aku blek kmpg nk hilangkan tensen...
nk buang sume mslh y ade...
tp blek cni mkin tmbh mslh adela...
makin serabut kepale otak aku...
aku dok uma pn fmly aku bkn ade kt uma pn...
aku dok sorg2 mcmla aku ni xdek kt uma...
so...ptt ke aku wt xtaw jek kt uma ni...
n dok bwh tempurung??
ni lah aku...
zarifah afiqah zainal y dipanggil anak mak...
dan aku budak kecik y berusia baru 7 taon...huh!!
memg aku mlz nk blek kmpg da...
penat mcm ni...

No comments:

Post a Comment