Monday, November 15, 2010

exam da hbs!!!!

akhirnya....
paper suda hbs...
tyme 2 go home...
huhuhu...
tp...
knp ntah kali ni ase x excited lgsg nk blek kmpg...
ngeh3...
knp ek..
cuti sebulan ap nk wt??
keje??
dpt ke keje nty??
huhuhu..
ape pn rase lega sgt bile paper da hbs...
merdeka!!!
tp ade gak mmbe2 aku y lom merdeka lg..
pas raye la jwbnye...
xdek ape story mory y bez lerrrr...
y penting ari ni kebosanan y melampau sgt...
roomate aku pn da blek..
dier pn bz jek memanjang...
ade jek xtvt nye...
tp nsb bek lah aku ni memahami...
hahaha..
ape aku wat mlm ni??
aku berborak dgn dinding kesayangan aku nih..
ngeh2...
xboleh blah kebosanannye...
pasni blek kmpg lg la xdek sape2...
berckp ngn katil plak aku kang...
ape pn,brg tggl ckt lg nk kemas...
hope next sem bilik x tuka...
hmmmm....
knp ntah mmbe2 aku sume syp jek arini...
xkn la sume terasa ngn aku kot...
mlz deh gua nk layan...
baik wa diam jek...
lg baguih...
fb???
lg la boring da skg...
ape2 pn,tggu jela smpi kmpg mane taw mmbe2 ade xtvt bez...
ni y nk mulekan plan ni...
hik3...
goodbye upm,gudbye K5..
yeah!!!
cau!!!

No comments:

Post a Comment