Saturday, November 20, 2010

senyummmmmmmm :)

ape perasaaan anda bile kite tgh bengang kite tgh marah tp org wt bodo jek...
ok senang citer wt mcm dier xsala...
heeee...
pada aku kelaka sgt...
ade mcm nk tumbuk2 jek manusia tuuu...
tipu la xdek org xpenah mara kn..
org y penah mara 2 maknenye dier 2 xdek reseptor kemarahan la 2 kn...
ntah2 mgkn dier dilahirkan utk senyum jek...
bile org buli kite pn kite syum...
bile org mara kiter pn kiter senyum..
bile org kutuk kite pn kiter syum...
marah???
oh tidak...
tp xboleh ke kiter hormat org y tgh mara??
(aku pn xtaw ape aku ckp ni)
at least...
dgr lah knp dier mara kew..
jgnla wt bodoh jek..
kecian org y tgh mara 2 xdek org layan..
(ok xlawak..)
agak2nye kalu dier terjun bangunan nty myusahkan org lain plak...
knp la susa sgt manusia sorg ni nk mara...
dan knp lah manusia sorg ni susa sgt nk phm knp org marakan dier...
adoiii..
xkan la aku nk explain satu mcm aku explain abc pd dak2 tadika...
dak2 tadika pn da pndai bce abc taw...
lame2 aku gak y sakit hati sbb mara sorg2...
so,conclusionnye xyah la mara2 k...
tp..
mane bole cm2!!!!!
(dgn nada nk nanges..hahaha)
kalu org 2 nk mara,dier mara jela kn...
mane la bole simpan2..
bole jd migrain taw x...
dah 2 mcm ne lg nk handle org cmni...
xpon bile aku mara aku bole membebel kt dinding ke,kt kipas ke,xpn kt tedy bear aku ni...
ada la jgk org y nk dgr kn..
(ok,dh masuk bab merepek da ni..)
lepas ni aku kne blaja syum jek...
aku kne tgk cermin dan syummm jek...
bile aku kire 1..2..3 senyummm...
1..2..3 senyum lg....
(ade gak org kate aku gile ni kang)
maknenye pasni bile mara jgn ckp kt sape2 k...
korg ckp kt ayam depan uma kew...
makcik sebelah uma kew...
walaupon dorg xtaw pape,at least ko ley lepas tensyen kn...
hahaha~
bgus gak idea aku nih...pasni boleh lah ikot tips2 ni...
supaya anda xsakit hati lg...
renung2kanlah dan selamat beramal...
tata tito lulu...
cau!!

No comments:

Post a Comment