Saturday, November 6, 2010

why should i care??

bincang pyer la bincang...
bincang xbincang mane la..
setelah kate bertemu kate...
ape aku merepek nih...
hak3.. :P
huh payah btl berkawan ngn bdk da matang ni...
adehhh...
asyik2 aku jek y kne blek...
wtf(lalalala~)..
hurrrrmmmm....
bersamanya ku menempuh segalanya...
hoiii..jiwang la plak...
jodoh pertemuan di tgn tuhan...
xnk mengharapkan ape2 lg...
xdek jodoh??
go to mall!!!
lalalala~
bile da syg..angau mendatang...
bila da angau stadi pn berlangau...
adoii..
terpk lak tntg exam...
dush3...
stadi x jgk!!
xdek mud siot...
dala cary mark xpas...merah jek...
pehal la ade exam2 ni buang mase btl la...
pas2 ade exam bkn nk tlg lulus kepe ke..
penat je blaja ari2..
tp result merah jgk...
cmne aku nk pas ni sem 1 pn da kantoi nih...
aiiyooo...
ade gak aku benti blaja ni kang...
menghabiskan boreh jo lah...
penat da ngadap buku jek...
kalu bole nk ngadap bnda len lak...
hahahaha...
LOL~
hmmm...
java oh java...
aku nk kene bercintan and berdating dgn java la plak...
oh java,,,'i luv u wif all my heart...
dont u ever hate me oh java...
i need u..i love u n i wanna be wif u allways...
everytime,every minutes n every second i think of u...
oh java....
i love u...
hahahaha...
geli btl la!!!
mcm ni la nk amek mud spy kite syg kt java ni...
nty java syg kt kite...
jd everything tntg java nty kite ingt...
kn bagus idea ni...
so,da hbs da date ngn java...
tyme 2 sleep!!!
ngek tol...
mmg ptt la ko xlulus eka...
arrgggghhhh...!!!
ku harap segala penderitaan ini akan berakhir..
yeah!!!
go eka go!!




p/s:moral value is~jgn stadi k..kite enjoy!!!!

No comments:

Post a Comment