Sunday, November 7, 2010

kau yang bernama nisa...hahahaha

gud morning!!!
pagi2 lg da bermain msj dgn bdak y bernama nisa 2...
knp la mesti org y bernama nisa mesti nk hadir dlm hidop ak??
haiisssshhhh....
hmmmm...
nampaknye hampir terbongkar segala rahsia...
cmne ni ek...
aku nk kne tekad trime ape pn akn terjd...
hmmmm...
bile la bnda ni sume nk berakhir...
name dah same da...
org y bernama ni memg ditakdirkan ganggu hidop aku ke ek??
adoiiii.....
dala nk exam final ni...
mangganggu mud aku...
mcm ne ak nk bertahan kalu setiap kali aku manjalinkn hbgn,ade je y xkene...
pdhl aku ase,ak bkn mcm eka y dlu....
aku dah byk mengalah...
byk sgt...
tp org sekeliling??
xtaw nk ckp pe lg...
xdek kate2 y aku nk bg...
benda y same berlaku berulang kali..
aku ase aku ni da imune...
xya dah nk bg antibiotik ke ape ke..
hahahaha...
ape aku nk wat skg ni???
aku xpk lg...
aku nk pi bunuh dier??
asenye mcm sia2 jek...
aku nk pi mara2 dier??
aku ni mcm da xdek perasaan la plak nk mara2 org...
aku nk menyampah kt dier??
perlu ke ek??
knp aku mcm ni ek??
eka??
whats wrong??
nk tgglkan dier??
adakah anda pasti??
tggu dan lihat je...

No comments:

Post a Comment