Friday, November 5, 2010

our journey...

kisah semalam..
umpama mimpi bg ku...
xsangke plak segarang mak aku,mak aku bg ikot dier g JB..
hak3..
tido uma dier lg..
xsangke plak mak dier y plawe aku tido uma dier..
wahhh...
berasa sgt terharu g2..
heee... :)
semalam aku beranikan diriku y serba kecik ini...
hak3..
untuk memberitahu ibuku yang aku ingin ke JB..
untuk teman dy interview..
subuh2 lg kami ingin bertolak...
ibu ku bg...
tp mcm biasela kne jwb soklan peperiksaan dr dier dlu an...
hehehehe..
then ptg semalam kami berjumpe sekejap...
wahhhh...
sungguh x ku sangke dier bg present...
ngeh3...
dpt tedy bear lg..
i likeeeee!!
then....dgn keberanian y dier ade disebalik kemaluannya nye itu(jgn pk lain k)
dier menonjolkan diri nya untuk berjumpe ibuku untuk mmbawa wanita ini ke rumahnya..
hak3...
xsangke berani jgk mamat 2...
malu2 g2 pn ade gentleman gak 2..
lalalalala~
ibuku mcm segan gilew sbb mne la pernah aku tido uma lelaki...
da mcm nk jdkan bini lak...
so,aku mtk wan,kawn aku temankan ku jgk...
jd xdek la ak sorg2 nty..
wakakakaka~
then...ibuku bg kebenaran..
aku gembira sgt knp ntah ibuku bersikap terbuka semalam...
sementara aku bersiap2 dier borak2 ngn ayah..
hak3..
muke serius sehhh..
cuak mcm tgh jwb exam sehhh..
hahahah...
tawla ayah aku 2 cmne..
bpk garangnye...
pehhh...bek2 orgnye gilew2...
terus cover macho jek muke..
aku nk tergelak pn ade gak...
mst cuak nk mampos 2...
hahahaha...
y aku takutkan,takut bpk aku ckp bukan2 nty..
sbb pernah terjd dlu..
2 y takot 2..
tp bile aku tye blek,nsb bek la xdek pape..
cume borak2 kosong jek..
heeee.... :)
sampai kt uma dier fmly dier sume mcm pemalu jek...
aku pn xdek borak ngn fmly dier jgk...
kami dok terperap jek lam bilik...
malu katekan...
tp fmly dier nice la...
mgkn kami blm mngenal hati budi msg2...
tp dorg wat kami selesa di rumah 2...
melengkapkan segala keperluan y xdek walaupn kami xtaw..
padahal kami xkesa pn....
da dpt tmpt tido da ckup da...
hehehehe...
tp dorg berusaha gak...
cian dorg...
thx 2 them...
then,mlm teman dier stadi utk interview...
pehh..kul 3 kot baru tido..
n sok bgn kul 5 lak 2..
rabak mata ku...
ngeh3...
tp xpew...itulah cabaran namenye...
sok pg siap2,dalam hujam kami bertolak..
pyer la runner mamat 2 sbb takot lmbt smpi...
las2 1 jan setengah jek da smpai da..
g sarapan jap,then terus g tmpt interview 2..
pyer la lame nk tggu hbs..
haiisssshhhh....
sampai ptg gak la..
tehn kami balik...
msg2 muke da penat n nk tido...
pai tertido2 aku lam kete 2..adehhh...
penat sungguh...
hmmm..aku doakan dier dpt la utk jwatan ni...
aku tgk dier penat sgt,kami ganti drive...
smpi uma dier kami terus blek..
xtahan kepenatan...
sbnrnye mslh kami lom settle lg 2...
tp..xpela aku tgguhkan dlu sehingga keadaan kembali normal..
ape pn...
perjalanan smlm sgt seronok...
heeeee.....~
nak lagi..nak lagi...hehe :)

No comments:

Post a Comment