Wednesday, November 10, 2010

macam2 ragam... :)

alhamdulillah...
masalah da settle..
xdek ape y nk dipeningkan lg..
but pd aku sume ni blm sepenunye settle..
ade lg perkara y perlu diamek kira n difikirkan..
tp 2 sume xpntg...
sbb pd aku jodoh,ajal pertemuan sume di tangan tuhan..
jd aku xley nk tentukan ape2 utk diri aku sndr..
kita cume bole berdoa dan bertawakkal..
kepada insan y bernama nisa(bukan nama sebenar)..
aku harap ko phm knp ni sume berlaku..
aku mtk maaf jika ade terkasr dgn ko sepanjang perjalanan kite..
aku taw ko seorang wanita y baik sgt..
xcari gado...
cakap pon elok2 dgn aku..
aku respek ko...
tp..perbuatan ko 2 aku terpakse tego ckt...
sbb sume y kita nk kt dunia ni kita xkn dpt...
aku sggup mengalah utk korg berdua tp aku xley nk wt pape sbb keputusan sume ditgn dier..
dier dh pn buat keputusan..
aku harap ko bole jalani kehidupan ko mcm biase k..
aku xdek niat pn nk sakitkan aty sape2..
aku dah wt y terbaik...
aku dah ckp aku nk undurkan diri tp...
ak da tekad,tp takdir berpihak pd aku..
tp semuanya aku xley nk percaye 100%..
ape pn aku still kne watch it...
kne la slow2...
aku harap ko dpt terima semua ni..
ko msh muda dan ko msh byk mase lg..
mcm2 y ko ley lakukan utk dpt kebahagiaan...
aku xbermusuh pn dgn ko..
aku ok jek..
ak hrp ko pn same...
cume jgn terlalu mempercayai seseorang dlm sekelip mate jek...
sbb xsume org ikhlas dlm ape y dier katekan...

ape pn....
kite enjoy!!!
hahahaha~
mcm baby ni kn epi gilew..
comey sgt..
hak3..

pasni xnk sedih2 daaaa....
ape pn mslh akn dpt settle pyer...
y pntg aku xnk kalah!!!!!!
ngeh3...
aku tetap akn pertahankan hak aku..
pas2 baru ley wt kptsn...hehehe..

pas2 pd mmbe aku y terase sgt2 ni..
saba la yek...
lex a...
membe2...
aku ade gak terase sbb pedas gilew kot ayat 2..
hahaha....
tp ape pn..
2la manusia..
adatla 2..
ade manusia y mcm 2,ade y mcm ni..
xsume perfect...
juz kne phm perangai msg2 n bile da phm ape2 hal pn xjd mslh..
mst one day dier akn sedar jgk..
huhuhu...
be strong bro!!!
ngeh3

adiosss amogosss... :)

No comments:

Post a Comment