Thursday, November 18, 2010

jalan-jalan cari pasal

td...
g merayap lg aku...
muahahaha....
niatnye aku nk g tgk citer 2 alam..
dgn excitednye aku bgn pagi2,semata2 nk g tgk ape y gempak sgt citer 2...
aku tgk iklan kt paper merata2..
katenye sampai lua negara di tayangkan..
huhuhu..
excited a ni nk pi tgk ni..
menyarungkan baju y serba feminin 2..
cewah...
aku bersiap sedia utk amek mmbe aku ain...
mngajarnye memakai selendang sbntr...
hak3.. :P
pas2 terus pecut pegi BP at care4..
ngeh3...
cz kt c2 wayang bez...
rase grand jek an...hahahha
pdhl same jek...
then...smpai2 sane mmbe aku ni lak xnk tgk citer 2..
katenye citer 2 ntah pape...
demi melayan karenah nye..
ngeh3 kami beralih arah ke cerita unstoppable..
not bad la...
heronye....macho maaaa...
lalalalala~
pape pn cerita 2 mmbuatkan aku menjerit di dalam panggung wayang y serba suspen itu...
hahahaha~
sebab debaran 2 tersa smpi menusuk ke jantung nih...
but,las skali it hve a hepi ending...
like3!!!
sesiapa y xtgk citer 2 lg jgn ketinggalan menyaksikan skandal sy berlakon di dalam movie itu ye...
saksikanlah xrugi punyer wa ckp lu...
hahaha...
ha....ni dier hero2 nye ye...

haaaaa...dalam sibok2 kiteorg nk mencari kedai gambar...
pas2 baru jumpe...
bile da jumpe 2 kedai gmbr 2 plak wt hal laaaa...
bole blutooth jek nk cuci gmbr...
nk gune usb xbole..
xpe pyer kedai la..
untung pyer la byk nk beli mesin baru pn xmmpu kew...
hahahaha~
terpakse la aku mengsnap gambar mase 2 jgk...
semata2 nk cuci gmbr tyme 2...hahaha
sempat lg possing yek..


pehhhh...baju bunge2 siot aku pakai...
xley tahan 2...
eka pakai baju bunge2..
unbelievable...
hahahaha~
aku pn klaka tgk aku sndr pkai baju bunge2..
tp xpe,sekali sekala ap salanye kn jd minah jiwang ckt..
ngeh3~
pas wayang g karok lak..
karok mne ley tggl memg wajib klu kelua...
my favorite...
so,sampai d cni saja storyku arini..
away~

No comments:

Post a Comment