Thursday, November 25, 2010

>>teman biasa atau istimewa?hahaha

act....
arini mcm xpercaye aku dok uma jek kn...
ngeh3...
btw...
sbnrnye niat aty td mmg nk kua..
tp seems my mom bebel xhenti2,so cancel la plan 2...
lgpn ngn pokai skg ni...
xtaw la nk cri wet mane dah...
mohon keje,mcm xberkenan jek bro2 kt tmpt keje 2...
xdek kol pn..
miahahaha~
xdek mende pn nk citer...
jz nk share y aku da kopak skg ni...
ade sape2 y ade wet lebih x nk bg kt aku...
heeee... :P
nk dgr x kisah lawak y aku bincangkn dgn my mom...
hak3...
aku ade ckp ngn my mom...
ramai da mbe aku nk tunang n kawen taon ni... aku jek xdek sape nak...
kah3...
smbil tersipu2 aku bekata2....
cewahhh...
pas2 mak aku kate ape...
xpela eka,blaja dlu...
nty adela 2...
pas2 my mom ckp ape taw...
calon menantu dier xkesa la kn,aku y pilih la kn...
fuhhh....lega...
tapi...
haaaa....ada tapi kau...
my mom nk kn mak mentua y sporting...
sbb my mon ckp aku ni dala xtaw pape...
masak xtaw...
wt keje xtaw...
sume serba xtaw la...
y aku taw,makan tido makan tido jek...
so,kalau bole dy nk mak mentua y willing aja aku semua benda...
wahhhh....
syoknye kalau dpt mak mentua g2...
tp dpt ke aku??
wat nye dpt mak mentua y cerewet n kuat membebel..
xke mati lunyai aku diwatnye...
bkn pe...
my mon xnk nty bile aku da kawen,bole jd gado ngn husband...
2 y payah 2...
lg2 kalu dpt laki y anak mak g2...
huahahaha...
tp selama aku kenal laki,sumenye anak mak...
adoyaiii...
payah betol....
my mom sporting gilew la bab2 ni kn...
mcm x push aku pn suh blaja masak ke wat keje ke...
bez3....
hahahahaha...
siap cover aku lg spy cari maka mentua y sporting...
wahhh...
bahagia la hidop aku...
then...
aku jwb pe taw...
aku jwb,kalau g2,nty eka cari la org kaye2 ke... anak dato ke ape ke.. nty seng,da ade org gaji...
wahhhh...
diman g2...
nk kaye2 jek,y ade bibik...
hellooooo.....
ko xpk kew org kaye2 ni la y mate keranjang taw...
blm tentu bahagia...
watpe byk wet kalu xbahagia...
lain la kalau harte dier da bg kt kiter awal2..
mmg la aku bahagia kn...
kih3... :)
ade lg,ada lg soklan aku tye...
aku tye cmni taw...
cmne plak kalau tetibe ade laki masuk minang tyme eka blaja??
mak aku jwb pe taw...
xpela...kalau da jodoh nk wat cmne... tp ibu kene tgk dlu kriteria dier cmne..
aku tye la...
cmne kriteria y ibu nk 2??
my mom said:RAHSIA..
fuhhhh...mak aku ni....
main rahsia2 la plak...
xbole nk korek skt2 kew...
hint2 ke xdek kew...
ngeh3... :)
huiiii sronok btl borak2 ngn mak aku bab2 nih...
spontan g2...hahaha...
pe pn...
ni sekadar hiburan semata2...
juz nk share pengalaman...
mak aku cmni,mak korg xtaw la cmne kn...
mybe lebih sprting sape taw..
ckp je nk kawen,on jek kn...
wahhhh seronok la g2 ek....
miahahaha... :)
aku pn bkn la memilih sgt...
nk kate nk pilih y hensem 2,sedap mate memandang sudaaaa...
kang ensem sgt kang dikebas org jek keje...
hahaha...
nk pilih y kaye,setakat sdg2 suda....
kang kaye sgt kang susa plak,joli sakan lak kang...
anak bini terabai...
ish2...mtk dijauhkan..aminn~
ini hanye perbualan kosong shj...
tiada kene mngene ngn sape2 ye...
so...
renung2kan da selamat beramal...

haaaa...
cube tgk btl2...
2 bukan aku ye...
gambar sape ntah aku men kebas jek...
hehehe :)
adios~~

tata tito lulu

No comments:

Post a Comment