Tuesday, November 2, 2010

good good bye.. :)

kenapalah sume org y berkawan dgn aku jd jahat ek...
hmmm...
bukan niat aku pn nk jd cm2...
knp sume org y kapel dgn aku pn jd jahat??
hurrmmmm...
pdhl orgnye mule2 kenal baik sgt2...
tp bile kenal aku jek sume terpesong...
aku ase aku ptt menjauhkan diri la...
adoooiiiii...
pening pale nih...
lalalalala~
bile hati dah sygkn,ape2 jek sggup buat..
tp bile aty dah benci...
kutuk,maki,mgate sume kua...
hak3...
ape menda la y aku merepek nih...
cinta??
susahnye nk ckp pasal nih..
ade lg ke cinta sejati dlm dunia ni?
aku xpercaya benda2 ni sume...
kalau sayang 2 mgkn ade...
tp cinta aku ase da pupus da zaman skg nih...
sume nye cume nk amek kesempatan jek...
kesempatan ape 2 bergantung pd individu lah nk menilainye...
aku xspesifik kn pd ape2 pn...
hmmmm...
nk percaya pd lelaki lg??
susahla....
ape pn xbole la....
niat aku xnk kapel lg...
tp knpalah aku bole sangkut ngn mamat sorg ni...
baik pn baik...
tp...
xtawla nk ckp...
takot lak aku nk kapel2 nih...
fobia katekan...
eceh3...nk kate dier serius ngn aku,aku tgk mcm endah xendah jek mamat nih kdg2...
kdg2 aku ni mcm xdek jek...
tp nk kate dier main2 ngn aku...
tp dier serius lak...
siap gtaw mak bpk dier..
bla bla bla (secret)
dgr ckp gak la kdg2...
aisyehhh..
payah seh nk nilai org ni...
ape2 pn bole jd...
ayat manis,sape2 pn bole reka an...
jd 2 xmengherankan aku pn....
tp...mcm aku ni jahat...
ase nk menjaokan diri pn ade gak...
kesian dier...
adoiii...
berilah aku petunjuk ckt....
payah la mcm ni...

No comments:

Post a Comment