Monday, November 1, 2010

still alive..

ptg ni aku sedey sgt...
hmmm..
aku da tgk da gmbr dorg...
seem they're epi together...
tp...
ape gunenye aku sedih2..
sepatutnye itu adelah impian aku dgn dier...
tp...
org lain plak y dpt tunaikan impian 2...
aku??
terkontang kanting kt cni sorg2...
tp xpew...
mgkn ini nsb aku...
tp aku sentap gilew tgk gmbr2 2...
mmg epi...
mmg mesre...
mmg bahagia...
sepatutnye aku pn ptt bahagia sbb ade org y sygkn aku...
sepatutnye aku pn kne epi sbb ade org y lbh baik dr itu...
tp knp lain perasaan aku??
hmm tgn ni gatai jgk td...
sape suh tgk an...
tp i jz wanna know...
2 jew...
so...
i must love him...
i must get up 4 my own happiness...
i must trust myself...
even it hard 4 me to do it...
xperlu la pk2 lg....
keputusan muktamad!!!






No comments:

Post a Comment