Friday, November 19, 2010

mengapa??

aku tahu kau merajuk dgnku..
aku taw aku sering mengabaikanmu...
tp bkn aku sengaja..
aku terpakse menunaikan tanggungjawabku utk menghabiskan pelajaranku di UPM...
dan meninggalkanmu sebentar di sini...
tp itu tidak bermakne aku suda melupakan mu...
aku sentisa ingt kan kamu walaupun aku jao dr mu...
ingt xkenangan kite sewaktu dulu...
kite sering keluar bersama2...
ke mana aku ingin pergi kau selalu membawaku..
tidak pernah merungut walau sedikit pun..
aku syg kn mu...
tetapi knp kini kau merajuk dgnku....
knp kau sering wat hal..
aku sedih kita tidak seperti dulu...
kita da jarang kelua bersama....
dan kau sering kali merungut...
tp xpe...
demi kau aku sggup berkorban...
OH MOTOSIKAL KU...
ngeh3~

begini ceritanya... :)
arini plan xg mane2...
xmerayap pn...ngeh3...
tp...td ptg kami ingin ke semerah utk mengapply keje part tyme semasa msh lg menganggur di ruma y seba indah ini...
oleh kerana dok rumah hye makan tido makan tido jek..
lbh bek cari keje dptla wet poket ckt n menghilangkan kebosanan...
tempat ke 2 y nk diapplay ptg td adelah di 7e...
after that berbincang2 ingin ke pt simen sbb nk makan abc...
kami pn merempit bersama2 utk ke pt simen...
tibe2...
cewahhh...
tayar moto ku pancit...
perrggghhhhhhhh....
mase 2 sungguh malang nsb aku...
da nk sampai pancit la plak...
ape daaaa...
nsb bek brader y dok kt uma 2 bole tlg...
di mana tayar ku pancit di depan rumahnye...
hahahaha...
fuhhhh...nsb ku sungguh baik...
ni la payah nye kalau xdek bf dekat2 kmpg ni...
kah3...
ni y nk kene cari ni...
hahahaha~
(joking)
then...kami tidak membatalkan plan kami..
slepas siap dan selepas duitku melayang dekat rm 10 jgk la
(dala nga kopak tyme nih)
kami meneruskan perjuangan kami utk makan abc...
sampai2 jek kt sane abc plak xdek...
aiseyman....
isketambola btol la!!
pe lg,dok lepak minum jela...
hahaha...
peristiwa td tidak dpt ku potretkan kerana aku suda menanggung malu ditepi jalan dan tidak dapat memikirkan ape2 lg...
huahahaha...
nsb bek la bkn aku sorg2...
:P
xpela...
ape pn,aku akan berusaha utk menjadikannya seperti sedia kala...
can cin cau... :)

1 comment:

  1. cian die kan...
    jom la kesini tgk gmbr2 yg terbaru
    http://kijerans.blogspot.com/

    ReplyDelete