Tuesday, November 9, 2010

killer paper vs killer pape...huhuhu

selamat pagi...
arini cuaca cukup baik...
menandakan sudah waktunya untuk aku menjawab exam java pd arini...
setelah sekian lama aku xbukak buku java baru semalam aku bukak buku java...
setiap kali nk exam mesti ade jek masalah y datang..
aku pn xtawla knp..
kuat sgt dugaan pada aku...
aku cepat terganggu dgn benda2 y mcm ni...
tp alhamdulillah keadaan aku lbh better sekarang..
aku dpt menerima hakikat bhw xsume y kita nk dlm hidup ni kite mesti dpt...
atas dorongan dan sokongan kwn2 aku msh boleh tersenyum pd arini..
walaupn dlm hati ni hancur lebur mcm lava gunung berapi y megalir 2
(hak2..xdek kene mngene pn..)
dan walaupn kepala aku ni dah tumbuh semak samun...
huhuuhu...
tp akku still boleh pk positif...
aku dah xnk mengharapkn ape2 dr sape2...
yang penting kalu hilang pn mgkn aku boleh dpt y lbh baik dr 2...
its not a big prob 4 me..
cume mstila ade sakit aty n geram pd org y main2 kan...
especially lelaki laaa...
zaman skg ni bile berckp pasal lelaki dlm mind set aku
'XBOLEH DIPERCAYAI..'
2 je...
biala org nk ckp pe pn...
tp 2 la y berlaku dlm hidup aku sehari2...
dr dlu smpi la skg...
setiap kebaikan y dibuat oleh mereka mst ade sumthing...
jgnla ckp dorg ni ikhlas kepe...
tp xsume la..
kebanyakan y aku knl la..
cm2la...
hurrrmmmmm...
skg ni aku anggap jek xdek pape...
sbb mlz nk pk...
bab kate org 2,;wat sakit kepala jek'
yela...kepale dier jela y sakit...
kepala aku ni kebal la kn...
xsakit pn..hak3..
boleh kne migrain taw x..
silap2 sakit mental aku..huhuhu...
issshhhhh....
aku xtawla...
xpnh ak jmpe org y mcm ni...
pelik2 jek perangai...
ramai2 org y aku jumpe,dierla y plg pelik..
pe dy nk aku pn xtawla...
nk kate jahat,baik...baik sgt...
tp pelik...
terlalu baik smpaikn confuse dgn diri sndr...
las2,aku wat keputusan aku anggap jela xdek pape antara kami...
sbb kalu aku wat serius,ak gak mkn aty...
jd wat rilex2 jek...
kalu xnk,xnk la..
kalu nk,nk la...
tp bile aku xnk,sboleh2 nk...
hishhh....aku pn xphm la...
skg ni mmg kami da lain sgt...
aku pn da lain,dah xley nk berborak mcm dlu...
lalalala~
knp ek?da tawar aty kot...
nsb bek la aku still lg boleh stadi..
ade mase lg tok ak stadi semalam..
alhamdulillah xdek la kepala aku serabut mcm sblm nih...
arini killer paper...
jd...kalu ak xlulus subjek ni memg kecewa gilew la ak...
kalu aku xlulus subjek ni alamatnye smpi ke tua la aku bertapa kt UPm nih...
huhuhuhu...
y penting aku harap tuhan bukakkan pintu aty aku,bg ketenangan kt aku dlm pe jua y aku lakukan...
supaya aky xjd mcm dlu...
supaya aku xikutkn perasaan sgt.,..
aku harap hidup aku lbh maju...
aminn...
da nk gerak g exam...
adiosss....~

No comments:

Post a Comment