Saturday, November 13, 2010

trip to PD mmg syok!!!

hoi orang2 kampung semua!!!
di sini ade satu pengumuman..
ngeh3...
sbnrnye aku nk bgtaw jek smlm syok gilew g PD!!!
huahahaha,...
walaupon simple tp ramai gilew y join...
4 buah kereta n full....
walaupon sehari tp sronok gilew..
sampai xlarat aku nk berenjoy lg d sana...
kami buat bbq n makan2...
thx 2 them sbb mnyediakan semua ini n plan baik punyerrrrr....
hilang gak ketensyenan aku seketika..
hak3...
nk aku senaraikan ke name2 nye??
ramai sgtla...
miahahaha....
yang penting dak2 K5 u oll mmg rowk!!!!
y plg penting di sini n y plg bez ingin ku mnyatakan...
eceh3...
bahawa aku berlayar ke tengah laut menggunakan tilam tidur mereka...
kah3...
memg syok gilew....
seram mmg seram but fun!!
memg aku gelak xbenti2...
ase da hujung nafas da aku gelak...
kah3...
ape pn...
semalam memg syok!!!
ase nk g lg jek tp tmpt len plak..
hope plan mmbe aku di kampung menjadi la utk ke pulau tioman plak pasni.....
i hope so!!
thx oll of them...
luv u oll so much!!!!
:)

p/s:untuk maklumat lanjut sila layari fb ye...ngeh3

haaaaa....ni mase mule2 nk berangkat...msg2 da bersedia utk berangkat...
senyum semua....ngeh3...


haaaaa....y ni plak...mse msg2 blm lg terjun ke dalam pantai PD itu...
semua kne possing dlu... :)


lihatlah kami keseronokan mendayung tilam bersama-sama hingga ke tgh laut...
kah3...
mmg heppening gilew a!!!


mase ni nga berehat...
setelah penat berenang dan berenang dan berenang...
kami mencekik bbq y telah dibbq kn...ngeh3...
y pntg kenyang n enjoy!!!

haaaaa....ni plak...da nk blek da...
kepenatan...dan keseronokan....
2 dlm 1... :)

APE PON KORANG MEMG BEZ!!!!!!!!!!
NEXT TYME ORGANIZE LG K...
JENG3...
ADIOS AMIGOS.. :)


No comments:

Post a Comment