Friday, November 26, 2010

>>pandu cermat,jiwa sakit...haha

fuhhh...


arini mmg btl2 panaz aty la kn...


tyme nk cepat ni la tyme ni la de jek y wat hal kt tgh2 jalan raye kn....


dr BP sampai ke ruma aku kt mua,ade jek y wt taik...


begini kisahnye..


dala nk blek ni...


da janji ngn ibu nk balek sblm magrib ni...


tup2 kt tgh jalan adela mamat ni...


wat jalan raye 2 mcm jalan die lak kn...


sape y xpanaz beb...


nk je aku hon...


tp saba dulu saba...


ape dier wat dln kete 2 xtaw la...


tgk2,fuhhh...awek kt sebelah...


pttla slow motion semacam jek...


derrr...lu nk date pn jalan la tgh jalan derrr...


tumpukan la perhatian pd perjalanan anda..


lu bwk anak dare org 2...


lu boleh plak bwk mcm org xdek lesen kn..


kesian la kereta y berderet kt belakang lu derrr..


dala kiteorg nk motong mmg xley...


kete da semart da...


walaupon kancil...tp da semart da wrne putih...


no plat lu wa kenal la derrr..


JHM...


hak3..


haaaa...kete sape la nih...


huk3...


tp agak2 a...nk mgrib ni xreti2 nk blek kew...


bile sume kete y berderet balakang dier 2 dh potong termasuk aku...


aku pn meneruskan perjalanan...


di dlm perjalanan itu...


cewahhh..


mcm story telling la plak...


ade plak lg 1 kete y wt pasal...


bro ni a...


kete da mahal da..


honda accord dier bwk...


tp pehal la aku ase kete sorong lg laju dr kete dier...


aku pn xtawla ape mslh bro ni...


td bwk awek....


skg ni ape mslh bro ni pn aku xtawla..


nk je aku benti depan kete dier,turun,n tanye cmni...


'bro,pe mslh lu bro bikin taffic jem kt jalan kmpg ni...'


haissshhh...


nsb bek la aku ni bkn genster...


kalau aku ni gengster dalame da ak wt aku ase...


hahaha...


punyer la aku berusaha nk memotong...


tup2 bile aku potong,bro ni nga ckp kt tepon la plak...


pehhh...


mmg nk kne maki mamat ni...


kalu ye pon nk gado dgn bini dlm tepon...


xyahla tgh2 jalan..


benti la kt tepi jalan ke dlu...


xpn tggu smpi uma..


haaaa...gado la puas2..


xdek la nk myusahkn org len y terkandas sbb lu...


aiyarrrrrkkkk...


ape kes la...


aku pn memecut utk mngejar mase..


same jgk kerete proton di depan aku 2..


kiteorg same2 panaz a td dr bp smpi mua ni...


hahaha...


tup2,bile da nk smpi ade lg satu kete ni...


wat2 slow gak la...


kete mende pn aku xtawla...


dala ketenye segi2 pas2 warne oren plak...


kete mainan aku ase....


aku pn bertambah panaz la kn...


bole plak men break2 kn..


aku ngn kete proton dpn 2 da pnz aty jek dr td...


tp akhirnye smpi jgk aku ke destinasi...


pesanan ringkas kpd semua pemandu2...


mmg la pandu cermat jiwa selamat kn...


tp kalu da terlebih cermat...


bkn jiwa korg y selamat,bole jd sakit jiwa korg taw x..


haisssshhh...


jd pesanannye ialah...


memandu biar berpada2 la...


jgn la terlalu cermat n jgnlah terlalu gelojoh plak an...


kang masuk sungai xpasal2 myusahkan aku jgk nty...


at least pk la utk org len gak..


jalan 2 bkn korg y punyer...


kami nk gak smpi ke destinasi tepat pd masenye..


bis kalau da msg2 wat hal y mcm td...


mcmne la nk tepat mase kn...


harap sume dpt lah ambil ikhtibar ye...


haaa....tgk brader ni...lex jek nk drift..

nk cepat punyer pasal...hak3

tata tito lulu

No comments:

Post a Comment