Tuesday, November 9, 2010

me or not me?

penampilan??
salah ke ngn penampilan aku ek...
untung aku pakai baju...
drp xpakai...huhuhu..
emmm...

ari 2 dier y confuse..
skg bile dier dh wt keputusan,aku lak y confuse..
ak lak y xtaw nk teruskn ke x...
mcm xkene jek ngn taste aku...
sum1 y aku jangka lain,lain lak jdnye...
teman hidup??

susahnye kalu msg2 xkene ngn msg2...
mcm pelik jek...
n mcm terpakse jek kn..
hahaha..
awl lg kot nk pk benda2 cmni...
tp...
2 xpela..
y aku mikir gilew2 sk
g ni..
penampilan??
it's wrong??
style aku...
suke pakai baju hitam,suke pakai banggle..
mmg xladies lgsg la..
nmpk ganaz..
tp 2 y aku suke kot..
perlu ke ubah smpi de org tego??
adoiii...
lawaknye...

aku mude lg la,blm mase nk kawen pn nk tuka penampilan...
ni kire ok aku dah brubah ckt demi ckt..
bkn sng nk brubah kpd y bek ni..
nk jd jahat mmg senang...
tp nk jd bek bkn senang...
kire bruntung la aku da mcm ni kot...
haisssshhh...
xknla ak nk kne cari baju bary y ala2 fem
inin g2...
adoyaiii..
xpandainye aku....
sempoi sudaaaa...
serabut a nk bergaya lebih2 ni,...
tp...
aku amek ikhtibar jgk d
rp teguran org 2...
mmg la ade baiknya,tp perlu kew??
nk kene cari perunding penampilan nih...
hak3...
skg tggu mase jek bile mase sesuai nk ckp bnda y pntg ni...
penat dah nk ckp byk2...
diamkan ajela....
rilex sudaaaaa...~
y penting nty da hbs blaja nk cari wet byk2...
ngeh3...
sronoknyerrrr..
.....
mase 2 la aku nk tgk org y tgk aku skg ni dah berjaya...
msti bez gilew...
aminn
~


p/s;ape pn....comey minah ni...hak3

No comments:

Post a Comment